Saturday, 18 September , 2021
امروز : شنبه, ۲۷ شهریور , ۱۴۰۰ - 11 صفر 1443
شناسه خبر : 5168
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, خبری, گزارش خبری گیرا, گیلان, ویژه تاریخ انتشار : 12 دسامبر 2020 - 22:38 | | ارسال توسط :
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان :

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی با شماره ۱۴۲۰ پلی برای پاسخگوئی به سوالات مخاطبان

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان مرکز ارتباطات مردمی این سازمان را مرجع رسمی برای پاسخگوئی به سوالات شرکای اجتماعی در خصوص نحوه استفاده ازسامانه خدمات غیرحضوری و انواع مشاوره ها معرفی نمود .
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی با شماره ۱۴۲۰ پلی برای پاسخگوئی به سوالات مخاطبان

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه در ارتباط زنده با برنامه رادیوئی سلام زندگی صدای مرکز گیلان به تشریح طرح ۳۰۷۰ این سازمان پرداخت .

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور از اواخر آبان ماه آغاز گردیده و طی آن ۳۰ خدمت اصلی و پرمراجعه تامین اجتماعی با قابلیت ارائه غیرحضوری برروی سامانه مربوطه پیاده خواهد شد افزود : براساس برآوردها پیش بینی می گردد با تکمیل این طرح سالانه ۷۰ میلیون از ۹۶ میلیون مراجعه به شعب و واحدهای تامین اجتماعی در سراسر کشور کاسته شود .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه طبق آمار استانی ، سالانه حدود ۳ تا ۴ میلیون مراجعه به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی در سطح استان گیلان وجود دارد که متوسط روزانه ۱۰ تا ۱۲ هزار مراجعه را دربر می گیرد اظهار داشت : پس از فراهم شدن امکانات اولیه توسعه خدمات اینترنتی و بویژه با حذف تامین اعتبار دفترچه های درمانی و جایگزینی استحقاق سنجی سیستمی برای آن حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد این مراجعات کاهش یافت و با اجرای جامع طرح ۳۰۷۰ امیدواریم که شاهد کاهش مجدد ۴۰ تا ۵۰ درصدی مراجعات حضوری باشیم .

علی حسین نژاد در بخش دیگری از این گفتگوی زنده تلفنی با دعوت از تمامی بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران بمنظور ثبت نام در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir  ، به تشریح ۹ حدمت رونمایی شده تاکنون پرداخته و در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص سوالات احتمالی مخاطبان بمنظور استفاده از این سامانه اظهار داشت : کارشناسان دوره دیده مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره ۱۴۲۰ آماده پاسخگوئی و راهنمایی در این زمینه بوده و در سطح شعب نیز کارشناسانی بمنظور هدایت شرکای اجتماعی و آموزش کاربردی جهت بهره مندی از سرویس های تعریف شده پیش بینی گردیده است .

خاطر نشان میسازد تامین اجتماعی گیلان در حال حاضر با ۲۸ شعبه اجرایی ، ۱۰ کارگزاری رسمی و ۷ واحد اقماری ، ارائه دهنده خدمات به بیش از یک میلیون و دویست و پنجاه و شش هزار نفر از جمعیت استان است .

به اشتراک بگذارید
  1. دولت ابادي :
    28 مارس 21

    با سلام
    من به مدت يكسال است كه سامانه اعتراض به ثبت سوابق نا موجود در ژرتال تامين اجتماعي مشكل دارم .مشكل اينست كه در فرم مربوط به اعتراض به سوابق نا موجود بعد از ثبت نام استان { اذربايجانشرقي} و ثبت نا شهر { تبريز } وقتي به فيلد ثبت نا م شعبه مي رسيم ارور مي ده و به هيچ عنوان اجازه ثبت نام شعبه را نمي دهد و بنابراين من نمي توانم فرم را تكميل نمايم.جنده دارتر اينكه وقتي مي خواهم اين مشكل را با ژشتيباني در ميان بگذارم بعد از نوشتن توضيحات و نوشتن سوال در فيلد مربوطه وقتي باكس ثبت مشكل و دريافت كد رهگيري را مي زنم سيستم از قبول ان سر باز زده و همان ارور را نمايش مي دهد تا كنون حد اقل دو بار اين مشكل را حضوري به مسولين گزارش كرده ام ولي نتيجه اي عايد نشده است لطفا مشكل را رسيدگي و سامانه را اصلاح كنيد تا مردم دچار مشكل نه شوند. اميد وارم اين بار به اين موضوع توجهي بشود انشا الله.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.