Friday, 12 August , 2022
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 محرم 1444
افزونه جلالی را نصب کنید. - 15 محرم 1444
عناوین گیـرا »
- پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت صعود تیم فوتبال داماش گیلان به لیگ دسته دوم کشور
- راهبرد منطقه آزاد انزلی در شهرکهای صنعتی الحاق شده،توسعه صنعتی با اولویت صنایع های تک است
- عملیات اجرایی احداث ساختمان بیمه سلامت فومن آغاز شد/ساختمان بیمه سلامت لنگرود طی دوماه آینده بهره بردار ی می شود
- نجات پدر و دختر مشهدی از غرق شدگی در سواحل رودسر توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر
- پنجمین مانور سراسری وصول مطالبات با موفقیت در سطح استان برگزار شد
- لوازم یدکی فاقد شناسه کالا و کد رهگیری قاچاق محسوب می شود
- برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران توسط شورا و شهرداری رشت/ قدردانی کانون بازنشستگان شهرداری رشت از شورا و شهردار
- اولین همایش فرانچایز و توسعه کسب و کار هفته آینده در گیلان برگزار می گردد
شناسه خبر : 5168
پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, خبری, گزارش خبری گیرا, گیلان, ویژه
تاریخ انتشار : 22 آذر 1399 - 22:38 | | ارسال توسط : صدف نصیری
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان :
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی با شماره 1420 پلی برای پاسخگوئی به سوالات مخاطبان
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان مرکز ارتباطات مردمی این سازمان را مرجع رسمی برای پاسخگوئی به سوالات شرکای اجتماعی در خصوص نحوه استفاده ازسامانه خدمات غیرحضوری و انواع مشاوره ها معرفی نمود .
گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، علی حسین نژاد مدیرکل این مجموعه در ارتباط زنده با برنامه رادیوئی سلام زندگی صدای مرکز گیلان به تشریح طرح 3070 این سازمان پرداخت .
وی با اشاره به اینکه طرح مذکور از اواخر آبان ماه آغاز گردیده و طی آن 30 خدمت اصلی و پرمراجعه تامین اجتماعی با قابلیت ارائه غیرحضوری برروی سامانه مربوطه پیاده خواهد شد افزود : براساس برآوردها پیش بینی می گردد با تکمیل این طرح سالانه 70 میلیون از 96 میلیون مراجعه به شعب و واحدهای تامین اجتماعی در سراسر کشور کاسته شود .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه طبق آمار استانی ، سالانه حدود 3 تا 4 میلیون مراجعه به شعب و کارگزاری های تامین اجتماعی در سطح استان گیلان وجود دارد که متوسط روزانه 10 تا 12 هزار مراجعه را دربر می گیرد اظهار داشت : پس از فراهم شدن امکانات اولیه توسعه خدمات اینترنتی و بویژه با حذف تامین اعتبار دفترچه های درمانی و جایگزینی استحقاق سنجی سیستمی برای آن حدود 20 تا 25 درصد این مراجعات کاهش یافت و با اجرای جامع طرح 3070 امیدواریم که شاهد کاهش مجدد 40 تا 50 درصدی مراجعات حضوری باشیم .
علی حسین نژاد در بخش دیگری از این گفتگوی زنده تلفنی با دعوت از تمامی بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران بمنظور ثبت نام در سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir ، به تشریح 9 حدمت رونمایی شده تاکنون پرداخته و در پاسخ به سوال مجری برنامه در خصوص سوالات احتمالی مخاطبان بمنظور استفاده از این سامانه اظهار داشت : کارشناسان دوره دیده مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره 1420 آماده پاسخگوئی و راهنمایی در این زمینه بوده و در سطح شعب نیز کارشناسانی بمنظور هدایت شرکای اجتماعی و آموزش کاربردی جهت بهره مندی از سرویس های تعریف شده پیش بینی گردیده است .
خاطر نشان میسازد تامین اجتماعی گیلان در حال حاضر با 28 شعبه اجرایی ، 10 کارگزاری رسمی و 7 واحد اقماری ، ارائه دهنده خدمات به بیش از یک میلیون و دویست و پنجاه و شش هزار نفر از جمعیت استان است .
برچسب ها
اخبار گیلان , تامین اجتماعی گیلان , سامانه خدمات غیر حضوری , گیرا آنلاین
به اشتراک بگذارید
https://giraonline.ir/?p=5168
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
با سلام
من به مدت يكسال است كه سامانه اعتراض به ثبت سوابق نا موجود در ژرتال تامين اجتماعي مشكل دارم .مشكل اينست كه در فرم مربوط به اعتراض به سوابق نا موجود بعد از ثبت نام استان { اذربايجانشرقي} و ثبت نا شهر { تبريز } وقتي به فيلد ثبت نا م شعبه مي رسيم ارور مي ده و به هيچ عنوان اجازه ثبت نام شعبه را نمي دهد و بنابراين من نمي توانم فرم را تكميل نمايم.جنده دارتر اينكه وقتي مي خواهم اين مشكل را با ژشتيباني در ميان بگذارم بعد از نوشتن توضيحات و نوشتن سوال در فيلد مربوطه وقتي باكس ثبت مشكل و دريافت كد رهگيري را مي زنم سيستم از قبول ان سر باز زده و همان ارور را نمايش مي دهد تا كنون حد اقل دو بار اين مشكل را حضوري به مسولين گزارش كرده ام ولي نتيجه اي عايد نشده است لطفا مشكل را رسيدگي و سامانه را اصلاح كنيد تا مردم دچار مشكل نه شوند. اميد وارم اين بار به اين موضوع توجهي بشود انشا الله.