ما هنوز یادمان نرفته، شما هم یادتان نرود
ما هنوز یادمان نرفته، شما هم یادتان نرود
.
گیرا آنلاین_ مهدی پارسا_(رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان)
ما هنوز یادمان نرفته، شما هم یادتان نرود

آنچه که در روزهای اخیر در فضای سیاسی منطقه و جهان از زبان جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و رئیس رژیم جعلی اسرائیل در تهدید جمهوری اسلامی ایران و به زبان راندن توسل به زور علیه کشورمان مطرح شد شرایطی را پیش آورد که وقایعی را به یاد آنها بیاوریم. چون ما هنوز یادمان نرفته است که چه شد و چه کردیم.
به آمریکایی ها یادآور می شویم.

ما هنوز یادمان نرفته است، شما هم یادتان نرود، به نسل های بعدی تان هم یادآوری کنید که روزی فرزندان سبزپوش روح‌الله از منطقه‌ای که خودتان خاورمیانه نامیدید، به سربازان تان که قصد تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشتند یورش بردند و نگذاشتند کوچکترین کاری از پیش ببرند.این هیمنه و قدرت فرزندان و مقلدان خمینی کبیر است که تحت فرمان خلف و فرزند صالحش، سید علی خامنه‌ای عزیز آماده کوچکترین اشاره از وی و به سر دویدن از فرزندان معنویش می باشد.

ما هنوز یادمان نرفته، شما هم یادتان نرود که در ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ پهپاد آمریکایی گلوبال هاوک در نزدیکی کوه مبارک هرمزگان توسط سامانه پدافند هوایی سوم خرداد نیروی هوافضای سبزپوشان سپاه منهدم شد تا برگ دیگری به کتاب شکست های شما از اراده پولادین جمهوری اسلامی ایران اضافه شود.

ما هنوز یادمان نرفته، شما هم یادتان نرود که در سال ۹۴ ملوانان نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا توسط سبزپوشان نیروی دریایی سپاه به اسارت در آمدند و صحنه دیگری از تحقیر آمریکایی‌ها را به مردم منطقه و جهان نشان دادند. ملوانانی که شامل ۹ مرد و یک زن مجهز به سلاح های سبک و نیمه سنگین،حدود ۳ مایل وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران شده بودند و مهمتر اینکه هنوز خیس شدن شلوار سربازان آمریکایی از ترس سربازان وفادار به میهن یادمان نرفته و امیدواریم شما هم یادتان نرود.

البته در پیش از آن هم ما هنوز یادمان نرفته، شما هم یادتان نرود که در سال ۸۲، چهار نظامی آمریکایی و دو کویتی با تجهیزات فراوان و دو فروند قایق قصد ورود به اروند را داشتند که دلاورمردان نیروی دریایی سپاه آنها را بازداشت کردند. وقتی یکی از پاسداران غیرتمند این سرزمین با گفتن الله اکبر وارد قایق آنها می‌شود فرد کویتی به آنها می‌گوید این‌ها پاسدار هستند تسلیم شوید و این زبان بسته های نادان متعرض نیز تسلیم می‌شوند.

ما هنوز یادمان نرفته، شما هم یادتان نرود که در ۱۳ آذرماه ۱۳۹۲ هواپیمای جاسوسی بدون سرنشین ایالات متحده آمریکا با نام ارکیو۱۷۰ که از مرزهای شرقی کشور وارد فضای جمهوری اسلامی ایران شده بود با قرار گرفتن در فضای جنگ الکترونیک، کنترل آن در اختیار نیروهای مسلح ایران قرار گرفت و با کمترین خسارت به زمین نشست.

ما هنوز یادمان نرفته، شما هم یادتان نرود که روزی سربازان آمریکایی با قدرت الهی فرزندان روح الله در صحرای طبس دفن شدند. کاری نکنید که فرزندان و مقلدان روح الله و خلف صالحش، امام خامنه‌ای عزیز، یک بار دیگر شما را در گوشه گوشه ی سوراخ هایی که از ترس در آن خزیده اید، دفنتان کنند. اگر به قدرت خودتان ایمان دارید بسم الله. ولی آزموده را آزمودن خطاست. جمع کنید و برای همیشه از منطقه بروید که هم دوران آقایی و بزن در روی شما به پایان رسیده و هم این دغل دوستان عرب که در منطقه می بینید برای تان کاری از پیش نخواهند برد.

همانگونه که سخنگوی ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز به شما هشدار داد که آنها(آمریکایی‌ها) به خوبی می دانند که تاوان استفاده از کلمه توسل به زور علیه ایران اسلامی را هم خواهند دید.

حال به دنبال چه هستید. اینکه تعدادی از رهبران مرتجع،بدبخت،ترسو، زوار در رفته و هوسران عرب را از این هیمنه و قدرت الهی جمهوری اسلامی ایران بترسانند تا هم یار برای خود جمع کنند و هم امنیت پوشالی برای سگ پاسبان آمریکا، رژیم اشغالگر تامین کنند و هم سلاح های امتحان نکرده خود را به این مرتجعان بزدل بفروشند تا نتیجه آن را در جاهایی همچون یمن، سوریه و عراق ببینند.

خودتان که معترف به شکست هایتان هستید؛ همانگونه که ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا در بهمن ماه گذشته ضمن نادیده گرفتن فشارهایی که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در یک سال گذشته به ایران وارد کرده،اعتراف کرد: که کارزار فشار حداکثری دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه تهران یک شکسته فاحش بوده است.