روابط عمومی، الفبای عشق، هنر ، ارتباطات و آگاهی بخشی است
روابط عمومی، الفبای عشق، هنر ، ارتباطات و آگاهی بخشی است
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی، 27 اردیبهشت ، روز روابط عمومی و ارتباطات را به تلاشگران این عرصه، تبریک گفت.

گیرا آنلاین- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛متن پیام فیروز نصیرزاده- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بشرح زیر است:

۲۷ اردیبهشت که به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات نام گرفته است، فرصتی برای یادآوری جایگاه و رسالت خطیر این حوزه  و تقدیر از تلاشگران حوزه روابط عمومی است.

بی شک در عصر حاضر، اهمیت روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جوامع پیشرفته،  بیش از پیش نمایان شده است ، با اینحال،  حوزه روابط عمومی برای رسیدن به جایگاه واقعی خود راه طولانی در پیش دارد و این امر، با تلاش بیشتر فعالان این عرصه و توجه مسوولان سازمانها  میسر خواهد شد.

روابط عمومی، قلب تپنده سازمان و الفبای عشق، هنر ، ارتباطات و آگاهی بخشی است و تنها کسانی در این عرصه موفق خواهند بود که عاشقانه و آگاهانه در این مسیر گام بردارند.

اینجانب فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ؛ روز روابط عمومی و ارتباطات را به تلاشگران این عرصه به ویژه مسوولان، کارکنان و رابطان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان که در همه ایام به ویژه در بحران کووید۱۹ در انعکاس به موقع اخبار و فعالیتهای حوزه بهداشت و درمان و آگاهی بخشی به مردم  و مستندسازی تلاش مدافعان سلامت از هیچ کوششی دریغ نکردند، تقدیر می نمایم و سلامتی همگان را از درگاه خداوند سبحان آرزومندم.

فیروز نصیرزاده– مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان