رشد صنعتی؛ صیانت از اقتدار و بالندگی اقتصادی کشور است
رشد صنعتی؛ صیانت از اقتدار و بالندگی اقتصادی کشور است
پیام تبریک دکتر تیمور پورحیدی؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان

گیرا آنلاین_پیام تبریک دکتر تیمور پورحیدی؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به شرح زیر می باشد:
“بسمه تعالی”
همانگونه که مقام معظم رهبری(زیدهُ عزه)؛ حکیمانه این سخن گرانقدر را فرموده اند: “تولید، محور اساسی اقتصاد در کشور است و اگر ما توانستیم تولید را زنده کنیم، اقتصاد کشور جان خواهد گرفت.” بنابراین جایگاه و میزان اثربخشی تولید در اقتصاد کشور بسیار واضح و مشخص است.

حرکت و پویایی چرخ صنعت و تولید کشور، مرهون همت بلند و تلاش بزرگ مردانی است که مشتاقانه و مجاهدانه در راه صیانت از رشد و بالندگی توسعه اقتصاد این مرز و بوم از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

دهم تیر ماه، “سالروز ملی صنعت و معدن”، فرصت مناسبی است تا با تأمل و نگاه عمیق تری به این بخش بزرگ اقتصادی که اثری مهم و نقش بسزایی در اشتغال پایدار دارد، بنگریم. لذا رسالت تحقق، بخش عمده اهداف شعار سال؛ معطوف به پایمردی و اهتمام سرداران میدان نبرد اقتصادی؛ فعالان خستگی ناپذیر و کارآفرینان گرانقدر عرصه صنعت و معدن است.

حقیقت این است؛ رشد صنعتی؛ صیانت از اقتدار و بالندگی اقتصادی کشور است. لذا همگی بر این باوریم با عنایت به وجود منابع عظیم و سرشار خدادادی در کشور و زیرساخت های موجود در استان، تکیه بر توانمندی‌های صنعتی و معدنی به منظور عبور از اقتصاد متکی به نفت و ارتقاء صنایع دانش بنیان با خودباوری به توان و دانش فنی فرزندان رشید این آب و خاک که اساسی‌ترین سرمایه های کشور محسوب می‌شوند، یقیناً می توانیم بر تمامی تحریم های ظالمانه استکبار جهانی فائق آمده و به یاری خدا شاهد پیوستن ایران عزیز به جمع کشورهای بزرگ صنعتی جهان باشیم.
اینجانب لازم می‌دانم با افتخار این روزفرخنده و بزرگ “صنعت و معدن” را به کلیه فعالان زحمتکش و غیرتمند بخش صنایع و معادن گیلان به ‌ویژه به جوانان و نخبگان سختکوش عرصه صنایع پیشرفته و دانش بنیان تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون همگان را در پیشرفت و سربلندی و اعتلای نام ایران عزیز از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.

با تشکر و تقدیم احترام- تیمور پورحیدری
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان