راه اندازی سامانه ارائه خدمات شهروندی درجهت ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان است
راه اندازی سامانه ارائه خدمات شهروندی درجهت ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان است
با راه اندازی سامانه مکانیزه رسیدگی وپاسخگویی به شکایات ذینفعان به آدرس shekayat.ihio.gov.ir بیمه شدگان عزیز می توانند با ثبت شکایت در این سامانه در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایند.

گیرا آنلاین- دکتر محمدی مدیر کل بیمه سلامت گیلان گفت: با توجه به اجرای برنامه جایگزینی نسخه نویسی الکترونیک به جای نسخه کاغذی دفترچه بیمه سلامت و برای تسهیل ارائه خدمات به بیمه شدگان، سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد. وی افزود: توجه به موضوع سلامت مردم از جمله مهمترین مصادیق حقوق شهروندی در جامعه امروز است که می‌تواند زمینه ارتقای شاخص‌های مختلف علی الخصوص ارتقاء سلامت جامعه را فراهم نموده و رضایتمندی روزافزون شهروندان را افزایش داد. دکتر محمدی با اعلام این خبر گفت: سامانه ارائه خدمات شهروندی با قابلیتهای اعم از احراز هویت بیمه شده بر اساس شماره ملی و شماره موبایل، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه‌ای،امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه، امکان مشاهده کلیه نسخ وریز نسخه شامل تجویزی و خدمات ارائه شده وقابلیت مشاهده اعضای خانوار راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: برای دسترسی به سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت کلیه شهروندان می‌توانند از طریق آدرس https://eservices.ihio.gov.ir/esc/ مراجعه کنند
سامانه مکانیزه رسیدگی وپاسخگویی به شکایات
وی در پایان یادر آور شد: با راه اندازی سامانه مکانیزه رسیدگی وپاسخگویی به شکایات ذینفعان به آدرس shekayat.ihio.gov.ir بیمه شدگان عزیز می توانند با ثبت شکایت در این سامانه در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایند.
هم اکنون یک هزار و ۶۱۷ مرکز از جمله مطب، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، درمانگاه ومراکز درمانی استان طرف قرارداد با بیمه سلامت هستند.
بر اساس آخرین آمار؛ یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۸۳۶ نفر تحت پوشش بیمه سلامت گیلان هستند.