دولت جوان حزب الهی علاج مشکلات کشور است
دولت جوان حزب الهی علاج مشکلات کشور است
خداوند متعال به تلاش مخلصانه جوانان مومن انقلابی برکت عنایت فرمود و آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب گردید.

گیرا آنلاین-✍ یادداشت به قلم سردار نظرعلی علیزاده:

باسلام
امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی):
دولت جوان حزب الهی علاج مشکلات کشور است.
به دنبال فرمایش رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در مورد تشکیل دولت جوان حزب الهی برای علاج مشکلات کشور، نور امیدی در دل میلیونها جوان حزب الهی مومن و انقلابی و بسیجی و جهادی و متخصص و کار آمد شروع به تابیدن کرد و با این امید، با تمام توان و خودجوش و آتش به اختیار وارد میدان نبرد سیاسی شدند تا زمینه ایجاد دولت جوان حزب الهی را فراهم نمایند.
خداوند متعال به تلاش مخلصانه جوانان مومن انقلابی برکت عنایت فرمود و آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب گردید.
کشور در عرصه های مختلف مشکلاتی دارد که برای علاج آنها نیاز به نیروهای جوانِ مومنِ کار آمد و متخصص و با انگیزه و جهادی و دارای روحیه و برنامه تحول گرایانه دارد.
تشکیل دولت جوان حزب الهی هم تاکید رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و هم خواست عموم مردم و به ویژه جوانان حزب الهی است. برای این که راه علاج مشکلات کشور وجود دولت جوان حزب الهی را طلب می کند.
اگر چه در هیئت دولت به افراد با تجربه بیشتر نیاز است لکن در سطوح دیگر لازم است از انرژی و پتانسیل جوانان نخبه مومن انقلابی که از کارآمدی و تحصیلات و تخصص کافی برای پذیرش مسئولیت ها برخوردارند همانند: معاونین وزارتخانه ها و استانداران ، و معاونین استانداران و سازمانهای وابسته به دولت، مدیران کل، فرمانداران، بخشداران و مسئولیتهای هم‌تراز آنها بطور شایسته استفاده گردد. تا هم سایه یاس و نا امیدی که از گذشته بر فضای جوانان حاکم شده بود کنار زده شود و هم بارقه امیدی که با امر ولایت در دل جوانان ایجاد شده تقویت و تحقق یابد. قطع به یقین با حضور جوانان و تلاش خالصانه آنها مشکلات کشور و استان یکی پس از دیگری رفع خواهد گردید.
انتظار است در چینش مدیران استان این مطالبه بحق جوانان تحقق یابد. ان‌شاءالله
سرباز کوچک ولایت
نظر علی علیزاده