تداوم روند پایدار سازی شبكه های توزیع برق در شهرستان لاهیجان با اعتباری قریب به ۷ میلیارد ریال
تداوم روند پایدار سازی شبكه های توزیع برق در شهرستان لاهیجان با اعتباری قریب به ۷ میلیارد ریال
توزیع برق گیلان
گیرا آنلاین-مهندس سید محمد علی میری نرگسی قائم مقام اجرائی در امور شهرستان ها شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از احداث۳۷۳۰ متر شبکه با کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان با اعتباری قریب به ۷ میلیارد ریال خبر داد.

وی گفت: تامین برق پایدار و مطمئن برای تمامی  مشترکین ، اصلی ترین اولویت  شرکت می باشد  ودر همین راستا نیز  جهت افزایش پایداری شبکه های  برق از ابتدای سال  گذشته  طرح بزرگ جایگزینی شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار در سطح استان آغاز شد و با اتمام موفقیت آمیز فاز اول  این طرح، فاز دوم  آن با جدیت شروع و در حال اجرا می باشد.

میری نرگسی خاطرنشان کرد: پروژه اصلاح و جایگزینی ۳۷۳۰ متر شبکه سیمی با کابل خودنگهدار در شهرستان لاهیجان، با اعتباری قریب به ۷ میلیارد ریال و با تلاش ۷ اکیپ اجرایی مورد بهره برداری قرار گرفت.

قائم مقام اجرائی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: در سال گذشته قریب به ۵۷کیلومتر شبکه باکابل خودنگهدار در مناطق شهری و روستایی شهرستان لاهیجان  با اعتباری معادل ۷۶ میلیارد ریال احداث شد و از ابتدای سال ۱۴۰۰ نیز تا کنون بیش از ۲۴۰۰۰ متر دیگر از شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار با اعتباری قریب به ۳۶ میلیارد ریال جایگزین شده است.

وی تاکید کرد: بمنظور ارتقاء سطح خدمت رسانی و افزایش پایداری شبکه های توزیع برق به ویژه در بحران های جوی احتمالی، در استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه های فرسوده به کابل خودنگهدار با سرعت و جدیت در دست اقدام و پیگیری است .

گفتنی است در مراسم افتتاح این پروژه مهندس علیرضا نصوری مدیر امور توزیع برق شهرستان لاهیجان بهمراه تنی چند از مسئولین محلی شهرستان لاهیجان حضور داشتند.