برگزیدگان دانش آموزی مسابقه مجازی نقاشی و نماهنگ به مناسبت هفته محیط زیست معرفی و تقدیر شدند
برگزیدگان دانش آموزی مسابقه مجازی نقاشی و نماهنگ به مناسبت هفته محیط زیست معرفی و تقدیر شدند
آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان و راههای  آگاهی افزایی  والدین  به فرزندان ، جهت داشتن محیط زیستی سالم  و پاک مطالبی را بیان نمودند . 

گیرا آنلاین– از دانش آموزان برگزیده مسابقه مجازی نقاشی و نماهنگ با موضوع زمین پاک طی مراسمی در هفته محیط زیست تقدیر شد
 احسان الله شکری معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه بزرگ نقاشی که پیش از ظهر امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن آمفی تئاتر اداره کل برگزار شد گفت : دانش آموزان سفیران امروز و فردای محیط زیست ایران هستند، که امروز با سیر مراحل مختلف دانش آموزی  ، دانشجویی، کاری و اجتماعی می توانند به عنوان سفیران، دوستداران و فعالان محیط زیست در زندگی فردی و اجتماعی مانع تخریب و آلودگی محیط زیست شوند. وی خاطرنشان کرد: تمام شهروندان و آحاد جامعه خصوصا کودکان، نقش اصلی در حفظ و بهبود محیط زیست را برعهده دارند و  در میان شهروندان هم کودکان و نوجوانان به دلیل نقش و جایگاه خود در خانه و اجتماع، مهم ترین تاثیر را در حفظ محیط زیست دارند.
در ادامه یکی از اساتید آموزشگاه ها و  هنرکده  های استان ، همچنین یکی از فعالین زیست محیطی حوزه زنان و جوانان نیز در خصوص اهمیت آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان و راههای  آگاهی افزایی  والدین  به فرزندان ، جهت داشتن محیط زیستی سالم  و پاک مطالبی را بیان نمودند . 
در پایان این مراسم از ۵۶ دانش آموز برگزیده که بشکل مجازی آثار نقاشی و نماهنگ خود با موضوع زمین پاک را به اداره آموزش و روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ارسال کرده بودند ، با اهدا هدایایی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.ضمنا دانش آموزان به اتفاق اولیاء خود در پایان مراسم از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی اداره کل محیط زیست بصورت رایگان بازدید کردند .