برگزاری کارگاه حقوقی منجیان غریق و مدیریت اماکن آبی و استخرهای شنا
برگزاری کارگاه حقوقی منجیان غریق و مدیریت اماکن آبی و استخرهای شنا
به گزارش روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت

گیرا آنلاین_ به گزارش روابط عمومی هیات نجات غریق و غواصی شهرستان رشت اولین کارگاه حقوقی منجیان غریق استان گیلان با حضور علی پورمقبلان دبیر کمیته حقوقی مدرس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور ، حسین میرزایی رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان و جمعی از مدرسان و روسای هیات های شهرستان ها صبح روز چهارشنبه ۸ دی ماه برگزار شد.

علی پور مقبلان در حاشیه این مراسم گفت: کارگاه حقوقی ویژه منجیان غریق استان گیلان با همکاری دو هیات شامل هیات شنا به ریاست آقای همتی و هیات نجات غریق استان به ریاست آقای میرزایی صورت گرفته که بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

مدرس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور با بیان اینکه این کارگاه به تاریخ ۱۴۰۰٫۱۰٫۸لغایت۱۴۰۰٫۱۰٫۹دی ماه به صورت مشترک برگزار میشود عنوان کرد: مباحث مختلفی برای منجیان غریق مطرح شد که شامل قراردادهای کاری یک منجی یا مربی شنا ، بیمه نامه های مسئولیت مدنی و مسئولیت کیفری منجیان در زمان بروز حوادث می باشد.

پور مقبلان افزود: در واقع هدف از تشکیل چنین کارگاه هایی افزایش آگاه سازی و دانش افزایی در بحث مسائل حقوقی و پیشگیری از وقوع جرم می باشد تا منجیان و مربیان غریق بدانند در زمان وقوع حوادث چه اقداماتی باید انجام شود.

حسین میرزایی رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان با بیان این که امروز اولین کارگاه حقوقی منجیان غریق بود که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد گفت: امیدواریم با از بین رفتن بیماری کرونا و تعامل بین منجیان غریق و سرمایه گذاران بخش خصوصی شاهد افزایش اشتغال در این حوزه باشیم.

میرزایی هدف از برگزاری این مراسم را آگاه سازی بیشتر منجیان و مدرسان غریقی دانست که در اماکن آبی کار میکنند تا با حق و حقوق قانونی خود آشنا شوند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان با بیان این که این کارگاه در دو روز برای منجیان غریق و مدیران اماکن آبی برگزار میشود عنوان کرد امیدواریم این برنامه ها تداوم داشته و بتوانیم حداقل کمکی در این حوزه داشته باشیم.

امیر مومنی عضو نجات غریق و غواصی شهرستان رشت بیان کرد این کلاسها برای بهبود و بروز رسانی شدن منجیان شهرستان ها می‌باشد