بازدید شبانه سرپرست فرمانداری رشت از نانوایی های سطح شهر
بازدید شبانه سرپرست فرمانداری رشت از نانوایی های سطح شهر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت،

گیرا آنلاین-سرپرست فرمانداری رشت امشب طی بازدیدی سرزده از نانوایی ها، از نزدیک وضعیت نانوایی های سطح شهر رشت از جمله چگونگی پخت نان، رعایت پروتکل های بهداشتی و کیفیت آرد و نان نانوایی ها را بررسی کرد.

دکتر حمید‌رضا امام پناهی امشب با همراهی جمعی از اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان، در جریان این بازدید سرزده از نانوایان سطح شهر رشت، کیفیت، کمیت، رعایت بهداشت فردی کارگران، نوع برخورد فروشندگان با مردم، وزن چانه های هر قرص نان با توجه به نوع نان را مورد بررسی قرار دادند.

سرپرست فرمانداری رشت در این بازدید بر لزوم نظارت مستمر بر نحوه پخت، عرضه نان مناسب، توزیع آرد و رعایت پروتکل های بهداشت نانوایی ها از سوی دستگاه های ذی ربط تاکید کرد و گفت: بایستی بصورت مستمر بر چگونگی ارائه خدمات توسط نانوایی ها در شهرستان از طرف دستگاههای ذیربط نظارت شود.

وی افزود: تحویل نان بی کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است و لازم است همواره به این مسئله توجه شود.

سرپرست فرمانداری رشت به اعضای کارگروه آرد و نان شهرستان دستور داد تا تخلفات نانوایی های متخلف را در جلسه کارگروه آرد و نان بررسی و با واحدهای مذکور بدلیل عدم عرضه نان با کیفیت، کم فروشی و عدم رعایت مسایل و موازین بهداشتی برخورد گردد‌.