لینک کوتاه :
https://giraonline.ir/?p=39935
این مطلب بدون برچسب می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از عدم دریافت هزینه حفاری از دستگاه های حفار توسط شهرداری رشت گفت: شهرداری از شهروندان در ازای دریافت ۲ الی ۳ متر حفاری هزینه را نقدا دریافت می کند اما از دستگاه هایی همچون آب و برق و گاز و مخابرات که بیشترین حفاری های سطح شهر را انجام می دهند سالهاست که شهرداری هیچ هزینه ای دریافت نکرده و این مطالبات به حال خود رها شده است
یک واحد رستورانی در شهرستان رودبار به دلیل تخلفات بهداشتی و در پی بازدید مشترک دستگاههای نظارتی، با هماهنگی مراجع ذیصلاح و دستور مقام قضایی پلمپ شد.