انتصابات هدفمند شهردار رشت به جهت تقویت عملکرد شهرداری در خدمت رسانی
انتصابات هدفمند شهردار رشت به جهت تقویت عملکرد شهرداری در خدمت رسانی
در راستای کیفی نمودن و تقویت عملکرد شهرداری در خدمت رسانی، طی احکام جداگانه ای از سوی سید امیر حسین علوی شهردار رشت، معاون مالی و اقتصادی، مدیران مناطق سه و پنج، مدیر سرمایه انسانی و برخی از معاونین و مدیران میانی مناطق و سازمانهای شهرداری رشت منصوب شدند.

گیرا آنلاین-در راستای کیفی نمودن و تقویت عملکرد شهرداری در خدمت رسانی، طی احکام جداگانه ای از سوی سید امیر حسین علوی شهردار رشت، معاون مالی و اقتصادی، مدیران مناطق سه و پنج، مدیر سرمایه انسانی و برخی از معاونین و مدیران میانی مناطق و سازمانهای شهرداری رشت منصوب شدند.

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – در ادامه روند انتصابات در شهرداری رشت با حکم سید امیر حسین علوی شهردار رشت، مجتبی ماه پسند به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصادی، محمد دانش شکیب به عنوان سرپرست مدیریت منطقه سه، سید مجتبی خدمت بین دانا به عنوان سرپرست مدیریت منطقه پنج و آمنه خدا بخشی به عنوان سرپرست مدیریت سرمایه انسانی شهرداری رشت منصوب شدند.

 

همچنین شهردار رشت در احکامی جداگانه فرزاد جهانی را به عنوان سرپرست مدیریت حسابرسی، بهروز پورسلیمانی را به عنوان سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری، عیسی پور را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه یک، مهدی تنهایی را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه سه، محمد علیزاده سنگری را به عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری منطقه چهار، مجتبی شمس مسجدی را به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و امور زیربنایی منطقه سه و سید امیر شکوهی راد را به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت منصوب نمود.

 

بر اساس دیگر احکام سید امیر حسین علوی شهردار رشت، آرش امیرلو به عنوان مدیر پروژه پارک پانصد هکتاری لاکان، عاطفه چیرانی به عنوان مدیر پروژه مرمت ساختمانهای تاریخی و میثم پورآقایی به عنوان مدیر پروژه آبنمای بوستان ملت منصوب شدند.

 

در احکام شهردار رشت آمده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق، اهداف و سیاستهای تعیین شده در اولویت برنامه های آن مدیریت قرار گیرد.

 

شهردار رشت همچنین در حکم انتصاب خود برای این مدیران جدید اظهار امیدواری کرده است که با استعانت از پروردگار متعال و در ظل توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم ارواحنا فدا و با اتکاء به اسناد بالادستی و با بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری رشت و نخبگان شهر و ظرفیتهای تخصصی، موجبات خدمت رسانی به رشتوندان عزیز و تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشند.