Tuesday, 15 June , 2021
امروز : سه شنبه, ۲۵ خرداد , ۱۴۰۰ - 6 ذو القعدة 1442
شناسه خبر : 8718
  پرینتخانه » یادداشت تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۶ | | ارسال توسط :
فاطمه شیرزاد :

افزایش ارائه خدمات الکترونیک در شهر رشت

افزایش خدمات شهری و رضایتمندی مردم در راس امور مدیریت شهری قرار دارد.
افزایش ارائه خدمات الکترونیک در شهر رشت

گیرا آنلاین- فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر رشت با حضور در آیین رونمایی از پروژه هوشمند سازی ناوگان اتوبوسرانی شهر رشت که برای اولین بار در شمال کشور اجرا شده است گفت : یکی از مهمترین مولفه های توسعه شهری، هوشمند سازی و ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان است که شورای اسلامی دوره چهارم و پنجم شهر رشت با پیگیری ها و تلاش های بسیار زیر ساخت های مناسبی را برای این امر فراهم نموده است .

فاطمه شیرزاد ضمن تاکید به
اجرایی کردن فاز های بعدی خدمات پروژه شهر هوشمند و تکریم و افزایش رضایتمندی و خدمات به مردم افزود:
یکی دیگر از خدمات الکترونیکی
در شهر رشت طرح منزلت است.
بزودی طرح منزلت شهری
در راستای تکریم و خدمت به
سالمندان و جامعه معلولین در شهر رشت اجرایی می شود.
ایشان در ادامه افزود:
پرداخت عوارض شهری، حذف بیلط کاغدی، کیف پول الکترونیک‌ و جمع آوری پسماند خشک ، نصب دوربین در میادین
و بلوارها ، هوشمند سازی چراغ های راهنمایی و رانندگی بخشی از خدمات الکترونیکی برای شهر
رشت محسوب می شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه توزیع و توسعه خدمات شهری می بایست بصورت عادلانه در تمامی مناطق شهری انجام پذیرد بیان کرد: در اجرای هوشمند سازی به مناطق کم برخوردار هم باید توجه ویژه ای شود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت
تصریح کرد:
افزایش خدمات شهری و رضایتمندی مردم در راس امور مدیریت شهری قرار دارد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.