آمادگی مخابرات منطقه گیلان جهت برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها
آمادگی مخابرات منطقه گیلان جهت برقراری ارتباطی امن و پایدار در روز انتخابات ریاست جمهوری و شوراها
مدیر مخابرات منطقه گیلان در نشستی بر فراهم کردن تمهیدات لازم در برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو در استان تاکید کرد و از اعلام آمادگی کامل در این خصوص خبر داد .

گیرا آنلاین- علیرضا پارسائی ضمن تأکید بر اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم در راستای عدم بروز مشکل ارتباطی و مخابراتی در بازه زمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار داشت : با تلاش همکاران و برنامه ریزی های فنی ، تمامی زیرساخت های مخابراتی برای برگزاری انتخابات فراهم شده است .
وی ، تست پوشش دهی سامانه های مخابراتی در نقاط مختلف استان ، تست تجهیزات و رفع مشکل دستگاهها و سیستمهای مخابراتی ، تشکیل و استقرار اکیپ فنی جهت رفع خرابی در صورت بروز مشکل و … را از جمله اقدامات و فعالیتهای مخابرات در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات عنوان کرد .
پارسائی تصریح کرد : آماده باش کارگزاران روستایی و حضور در محل کار در زمان برگزاری انتخابات ، ایمن سازی شبکه ، افزایش پهنای باند برای پاسخ گویی به نیازهای انتخاباتی و سرویس دستگاههای تغذیه برق را از دیگر برنامه های مخابرات منطقه گیلان است .
در ادامه مدیر مخابرات منطقه گیلان گفت : شرایط لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن شعبه های اخذ رأی اعم از شعبه های ثابت و سیار به شبکه های ارتباطی و مخابراتی مهیا شده است.