لفظ را رها کنیم معنی را دریابیم، گیریم از پس رودخانه، پودخانه هم گفته شد؛ اصل کلام حق بود
لفظ را رها کنیم معنی را دریابیم، گیریم از پس رودخانه، پودخانه هم گفته شد؛ اصل کلام حق بود
ما فعالان رسانه ایم. یاد بگیریم مدیران را با نیات و کردارشان قضاوت کنیم نه با کلمه

گیرا آنلاین_نسرین عشقی _ دیروز، شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران رئیس کمیسیون فرهنگی شورا در جریانی که با اعتراض برخی خبرنگاران به حاشیه کشیده شد، در صحبتهای خود از لفظ “رودخانه پودخانه” استفاده کرد که کلامی محاوره ای بود و حقیقتی در پس آن بود. آیا به عمق و معنای کلام و مثالهایی مشابه در آن معنا فکر کردیم؟!

بدیهی است منظور این بود که باید منافع شهر و وضعیت رودخانه برای همه اقشار ارجح بر منافع شخصی شمرده شود. این حرف درستی است و دغدغه‌ای بجا از یک مدیر فرهنگی.

 بیاد بیاوریم که علیرضا تاج شهرستانی سال گذشته با تعدادی نزدیک به ۱۱هزار رای، سومین منتخب شهروندان رشت برای شورای شهر بوده است.

ای کاش همه مدیرانِ ما، هر روز بگویند رودخانه پودخانه اما واقعا دغدغه شهر و استان و کشور داشته باشند و در سلامت شغلی کار کنند.

خوب است ما فعالان عرصه رسانه، بدون سوگیری سخنان تاج شهرستانی را یکبار دیگر مرور کنیم.
آنجایی که گفت مصوبات شورا روی زمین میماند و در پاسخ عدم اجرا، هر مدیری تقصیر را به گردن مدیر دیگر می اندازد. این یک فرهنگ غلط است که باید در رفع آن بکوشیم. به هوش باشیم و مسئولیت جایگاه خود را بعهده بگیریم.

آنجا که طی تصمیم گیریهای شورا، شخص تاج شهرستانی، سخنان همه اعضا را میشنود و به مدبرانه‌ترین نظر رای میدهد.
آنجا که در جلسه استیضاح دلایل انتخاب شهردار سابق را برشمرد و سپس به دلایل موافقت با استیضاح اشاره نمود.
بنظر بنده در جایگاه یک عضو کوچک رسانه‌ای، کسانی صلاحیت قضاوت یک مسئول را دارند که به شکل مستقیم در جریان روند کار آن ارگان باشند.
هنوز برای قضاوت یکطرفه زود است، مدتی صبر کنیم، عملکرد کمیسیون فرهنگی را ببینیم و بعد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهرمان را قضاوت کنیم.
ایشان از بسیاری از ابهاماتی که متوجه برخی مدیران این شهر است مبرا هستند و همگی واقفیم که در عرصه سلامت کاری تاج شهرستانی از دلسوزترین و شفاف‌ترین اعضای شورای شهر است و یکی از سه منتخب اول شهروندان رشت در انتخابات سال گذشته شورای شهر رشت