برگزاری مسابقه عکاسی “عید رمضانی” با تلفن همراه به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان
برگزاری مسابقه عکاسی “عید رمضانی” با تلفن همراه به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان
مهلت ارسال آثار اول لغایت پانزدهم فروردین ماه 1402 بوده و شرکت کنندگان آثار خود را همراه با نام و نام خانوادگی، به شماره تماس پیام رسال دبیرخانه مسابقه در پیام رسان "ایتا"، ارسال نمایند.

گیرا آنلاین_ به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی؛ معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان در راستای تنوع بخشی به ارتباط با گردشگران نوروزی و خاطره سازی مشترک با مشارکت عزیزانی که این منطقه را برای گذاران تعطیلات نوروزی رمضانی خود انتخاب می کنند، مسابقه عکاسی “عید رمضانی” با تلفن همراه به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان را به اجرا در می آورد.

این مسابقه که شرکت در آن برای عموم آزاد می باشد، مشتمل بر محورهای فرهنگ، معماری، طبیعت، امید و نشاط، اجتماعی، آداب و رسوم، خانواده و جوانان بوده و علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق “پیام رسان ایتا” به دبیرخانه مسابقه به شماره ۰۹۳۵۹۱۶۲۳۲۰ ارسال نمایند.

دبیرخانه مسابقه با اشاره به اینکه مبنای داوری بر پایه موضوع عکس ها است، تصریح نموده که آثار ارسالی حتماً باید در محدوده منطقه آزاد انزلی به ثبت رسیده باشد.

از سوی دیگر شرکت کنندگان در آثار ارسالی خود باید مواردی همچون ممنوعیت استفاده از لوگو در عکس ها، ابزار عکاسی مورد استفاده منحصراً گوشی موبایل باشد، تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه حداکثر سه عکس و در نهایت اینکه اصلاح عکس تا جایی که به اصالت اثر خدشه وارد نکند، مجاز است.

بنابراین گزارش، مهلت ارسال آثار اول لغایت پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ بوده و شرکت کنندگان آثار خود را همراه با نام و نام خانوادگی، به شماره تماس پیام رسال دبیرخانه مسابقه در پیام رسان “ایتا”، ارسال نمایند.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی در تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان در آغاز سال ۱۴۰۲، در قالب جشنواره ترنم بهار در بهار، برنامه ها، خدمات، رویدادهای فرهنگی، هنری، نمایشگاهی، مذهبی متعددی را در فاز تجارت و گردشگری به منظور تجربه بهاری قرآنی در نخستین منطقه آزاد شمال کشور و تبدیل منطقه آزاد انزلی به بهشت و مقصد اصلی سفرهای خانوادگی کشور در دستور کار قرار داده است.