گاز گیلان رتبه نخست در زمینه پاسخگویی به مراجعین را به خود اختصاص داده است
گاز گیلان رتبه نخست در زمینه پاسخگویی به مراجعین را به خود اختصاص داده است
در این شرکت تلاش شده تا دیدار چهره به چهره با مدیرعامل نه تنها درجهت عمل به نظامنامه ها و دستورات صادره، بلکه با رویکرد حل مسئله و مشکل مردم انجام گیرد.

گیرا آنلاین- بر اساس نتایج ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری، شرکت گاز استان گیلان رتبه نخست در زمینه پاسخگویی به مراجعین در سه ماهه سوم سال ۹۸ را به خود اختصاص داده است.

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر کسب رتبه نخست این شرکت در زمینه پاسخگویی به مراجعین محترم در ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری، اظهار داشت: این شرکت با انجام مستمر برنامه ملاقات مردمی با مدیرعامل در سال گذشته و پاسخگویی به موقع به درخواست های مراجعین توانست به این مهم دست یابد.

وی با اعلام این خبر عنوان نمود: بر اساس گزارش دیدارهای چهره به چهره سه ماه سوم سال ۹۸ از سوی مرکز ارتباطات مردمی ریاست محترم جمهوری، درمجموع تعداد ۱۷۹ برنامه دیدار مردمی با بیش از یک هزار و ۲۰۰ متقاضی در میان شرکت های گاز استانی به انجام رسیده است.

مهندس اکبر افزود: در این میان شرکت گاز استان گیلان با انجام ۱۲ برنامه ملاقات مردمی با مدیرعامل بهترین رتبه را به خود اختصاص داده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان اظهار داشت: خوشبختانه با گازدار شدن سراسر گیلان از نعمت گاز طبیعی، تعداد مراجعین کاهش چشمگیری یافته، بنحویکه در سه ماه سوم سال گذشته درمجموع تنها ۲۴ مراجعه کننده برای حل مشکل گاز به این شرکت مراجعه نمودند.

وی تصریح کرد: در این شرکت تلاش شده تا دیدار چهره به چهره با مدیرعامل نه تنها درجهت عمل به نظامنامه ها و دستورات صادره، بلکه با رویکرد حل مسئله و مشکل مردم انجام گیرد.

مهندس اکبر در خاتمه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور مبنی بر ارتباط نزدیک با مردم برای آگاهی از مشکلات آنها و اهتمام در رفع مشکلات مذکور بر تلاش هرچه بیشتر این شرکت در جهت تحقق این مهم و نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، ملاقات مردمی و روحیه مسئولیت پذیری تاکید کرد.

لازم به توضیح می باشد با هدف حل مشکلات مراجعین و تلاش درجهت ایجاد ارتباط بیشتر با مردم، برنامه ملاقات مردمی با مدیرعامل گاز گیلان روزهای سه شنبه هر هفته در روابط عمومی شرکت گاز برگزار می گردد.