کسب رتبه دوم کشوری توسط اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان
کسب رتبه دوم کشوری توسط اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان
اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان در ارزیابی عملکرد موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل نوسازی های مدارس کشور در حوزه مشارکتهای مردمی شد و این مرهون زحمات کارکنان خدوم این حوزه می باشد.

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان از کسب رتبه دوم کشوری توسط اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در حوزه مشارکتها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی مهندس علی دقیق در جلسه شورای معاونین اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان  که صبح امروز برگزار شد با ‌اشاره به اهمیت گرامیداشت حماسه ۹دی و با بیان اینکه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با رهبرفرزانه است، گفت: ۹ دی از جمله حوادثی است که تاریخ‌ساز بوده است که باید حفظ و گرامی داشته شود.
وی در ابتدای مطالبش با بیان نقش کلیدی و مهم مشارکت‌های مردمی در توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی افزود: اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان در ارزیابی عملکرد موفق به کسب رتبه دوم  در بین ادارات کل نوسازی های مدارس کشور در حوزه مشارکتهای مردمی شد و این مرهون زحمات کارکنان خدوم این حوزه می باشد.
دقیق کسب رتبه دوم کشوری توسط حوزه مشارکت را تبریک گفت و ابراز داشت: این افتخار، نقطه عطفی در مسیر توسعه های فضاهای آموزشی و نشانی از نقش پررنگ مشارکتهای مردمی در کسب این روند بوده و باید شکر گزار الطاف حضرت باری تعالی و قدردان محبت های عزیزان خود در  این حوزه باشیم.
وی در ادامه به تشریح عملکرد حوزه بانوان اداره کل و کسب رتبه برتر کشوری توسط این حوزه پرداخت و اظهار داشت: دریافت لوح تقدیر از مقام عالی وزارت آموزش و پرورش در همایش بانوان خیّر مدرسه ساز در تهران توسط حوزه بانوان این اداره کل  نشانی از همت والای این حوزه در رسیدن به اهداف عالی نوسازی مدارس دانست که باید قدردان زحمات این حوزه نیزباشیم.
مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان  در ادامه از برگزاری مسابقات مسابقات وزرشی منطقه۲ کشور در استان گیلان خبردادوگفت:این دوره از مسابقات در رشته های(فوتسال،دارت،شطرنج وتنیس روی میز) در بخش بانوان و آقایان در اواخر این ماه برگزار خواهد شد امیدوارم با همکاری عزیزان بتوانیم میزبان خوبی بوده و خاطرات خوبی را برای مهمانان عزیز رقم بزنیم.