پیشنهاد سرمایه گذاری برای احداث مجتمع تجاری گردشگری در خیابان پرستار رشت
پیشنهاد سرمایه گذاری برای احداث مجتمع تجاری گردشگری در خیابان پرستار رشت
عصر امروز چهارشنبه مورخ 10/06/1400

به گزارش گیرا آنلاین پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۶/۱۴۰۰ در ساختمان شورای اسلامی رشت برگزار شد.

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ابتدای این جلسه ضمن خسته نباشید به تمام اعضای محترم دولت ، دستگاه های مختلف ، کارمندان و.. عنوان داشت : جلسه ای در ارتباط با سرمایه گذاری در پروژه تجاری گردشگری در خیابان پرستار رشت با حضور شهردار رشت داشتیم که در این خصوص خواستار همکاری تمامی سازمان ها و نهادها  از جمله استانداری، فرمانداری، نمایندگان ذیربط استان و سایر مسئولان با شهرداری و شورا برای اجرای این طرح هستیم.

وی عنوان داشت: شهر رشت به لحاظ زیر ساخت‌های گردشگری با مشکلات فراوانی مواجه است که در بخش پذیرایی از مسافران و اماکن مخصوصا در خصوص هتل هایی که در شهر رشت وجود دارد شرایط نامناسبی را داریم که هیچ سرمایه گذاری اصولی در این مورد صورت نگرفته است.

اما اکنون سرمایه گذاری مراجعه کرده و طرح مناسبی را پیشنهاد داده و توافق اولیه بابت آن صورت گرفته که بابت این اعتماد از مجموعه ی سرمایه گذاری و شهرداری کمال تشکر را دارم.

کارگرنیا افزود:  این طرح مجموعه فضایی است که شامل ۲۲  طبقه می باشد که در گیلان جزو پروژه های بی نظیری خواهد بود 

طبقات اول تا پنجم آن به عنوان پارکینگ واحدهای تجاری و بقیه طبقات آن شامل رستوران ، تالار، سالن اجتماعات، بخش اداری و خدماتی هتل می باشد که یک زیرساخت بسیار خوب برای گردشگری شهر و استان گیلان خواهد بود.

مسعود عباس نژاد ، رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی  شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اجرای طرح پارکبان حاشیه خیابان‌ها اظهار کرد: ایجاد پارک حاشیه ای در رشت مربوط به فعالیت  شورای پنجم شهر رشت می باشد و باید در این طرح بازنگری صورت گیرد.

ایشان خاطر نشان کرد با توجه به بررسی هایی که در جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک صورت گرفت در شهر رشت تنها ۷ خیابان وجود دارد که قابلیت اجرای طرح پارکبان را دارد اما ۲۷ خیابان برای این طرح تعیین شده است و بنده مخالفت خود را با این طرح اعلام می کنم.

جلسه امروز شورا در دو بخش علنی و غیر علنی تشکیل شد که در بخش اول ، جلسه با حضور اصحاب رسانه و به صورت علنی برگزار گردید  و در بخش دیگر آن به صورت غیر علنی و بدون حضور اصحاب رسانه تشکیل شد.