پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت هفته کارگر به کارگران زحمتکش شهرستان رشت
پیام تبریک فرماندار رشت به مناسبت هفته کارگر به کارگران زحمتکش شهرستان رشت
 همزمان با هفته کار و کارگر، فرماندار رشت با ارسال پیامی این مناسبت را به کارگران زحمتکش شهرستان رشت، تبریک گفت.

گیرا آنلایندکتر میرشمس مومنی زاده طی پیامی با تاکید بر نقش محوری کارگران متعهد و دلسوز در تحقق شعار سال  مد نظر مقام معظم رهبری، فرارسیدن هفته کار و کارگر به آحاد جامعه کارگری تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته کار و کارگر، فرصتی مغتنم جهت  قدردانی از مردان و زنان بلندهمتی است  که همواره با تلاش و پشتکار فراوان خویش،  موجبات خود اتکایی، رشد و توسعه همه جانبه کشور را فراهم نموده و با خدمات صادقانه خود سرزندگی، امید و اخلاص را به جامعه هدیه می‌دهند.

در همین راستا بر خود لازم می دانم فرارسیدن هفته کار و کارگر را به پیشگاه آحاد جامعه کارگری به ویژه کارگران زحمتکش شهرستان رشت که بسان بازوی توانمند و موتور محرکه اقتصاد کشور محسوب می شوند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.

امید است در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال “جهش تولید” نامگذاری شده است، با همت و عزم راسخ همیشگی کارگران دلسوز و متعهد، شاهد افزایش و رشد چشمگیر تولید در راستای تحقق عملی  شعار سال باشیم.

از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه زحمتکشان عرصه صنعت و تولید به ویژه کارگران خدوم شهرستان رشت  در مسیر توسعه و آبادانی بیش از پیش  میهن اسلامی  را آرزومندم.

میرشمس مومنی زاده- فرماندار شهرستان رشت