ورود نیروهای جوان‌ به گروه‌های آموزشی تسهیل شود
ورود نیروهای جوان‌ به گروه‌های آموزشی تسهیل شود
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وبدا)،
گیرا آنلاین– رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بر لزوم میدان دادن به جوان‌ها در گروه‌های آموزشی تأکید کرد و گفت: زحمات رؤسا و اعضای گروه‌های آموزشی نباید نادیده گرفته شود، اما درعین‌حال باید با تسهیل گری، راه را برای جوان‌ترها و همچنین حضور فعالانه آن‌ها در گروه‌های آموزشی باز کرد.

صبح امروز؛ نشست مدیر و اعضای گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست، ضمن تبریک هفته سلامت و همچنین تقدیر از زحمات کادر درمان جهت  ارائه خدمات آموزشی و درمانی ، اظهار کرد: مراکز آموزشی و درمانی دولتی، پناه گاه مردم بوده و باید ارائه خدمات جامع درمانی در این مراکز مورد توجه قرار بگیرد.

وی بر لزوم ارائه خدمات مستمر در مراکز دانشگاهی تأکید کرد و افزود: در مراکز آموزشی و درمانی باید پزشک و یا رزیدنت‌های ارشد بر بالین بیمار حاضر شده و نسبت به ویزیت اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: مراکز درمانی و بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه باید علاوه بر  ارائه خدمت در ساعات اداری،  شیفت‌های عصر و شب خود را نیز فعال کنند.

دکتر سالاری همچنین بر لزوم میدان دادن به جوان‌ها در گروه‌های آموزشی تأکید کرد و گفت: زحمات رؤسا و اعضای گروه‌های آموزشی نباید نادیده گرفته شود، اما درعین‌حال باید با تسهیل گری، راه را برای جوان‌ترها و همچنین حضور فعالانه آن‌ها در گروه‌ها باز  کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر ضرورت توسعه بخش سونوگرافی، لاپاراسکوپی و دیالیز در مرکز آموزشی و درمانی الزهرا (س) رشت تأکید کرد.