وجه اشتراک شهدا و واقفان تلاش برای حفظ اسلام، مکتب اهل بیت و بازگرداندن کرامت بشری به جایگاه اصیل خود است
وجه اشتراک شهدا و واقفان تلاش برای حفظ اسلام، مکتب اهل بیت و بازگرداندن کرامت بشری به جایگاه اصیل خود است
شهدا به عنوان رساترین رسانه عصر، شعارشان همراهی با ولی خدا برای رسیدن به رستگاری است.

گیرا آنلاین– حجت الاسلام «ستار علیزاده»، در نخستین روز  از دهه وقف در مراسم ادای احترام کارکنان اوقاف گیلان به مقام شهدا در گلزار شهدای رشت گفت: وقف جهاد در راه خداست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار کرد: پیام آغاز نخستین روز هفته وقف در جوار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم پاسداشت میراث شهدا و سپاسگذاری از درس امانتداریست که از شهدا آموختیم.
 وی با اشاره به نامگذاری نخستین روز از دهه وقف به نام وقف و رسانه گفت: وقف و امام زادگان بهترین رسانه اند چرا که پیام حقیقت دین و راه رستگاری به بشریت را می آموزند.
علیزاده تاکید کرد: قرآن کریم هم با ظرفیت عظیم معنوی و فرهنگی که برای بشریت فراهم می‌کند رسانه ای عظیم است.
 وی اذعان داشت: شهدا با مجاهدت در راه خدا و گذشتن از همه هستی و جان  خود در راه اسلام به دنبال اعتلای فرهنگ دینی و قرآنی و به ارمغان آوردن رفاه و آسایش و کرامت بشری برای مردم دنیا بودند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان یادآور شد: وجه اشتراک شهدا و واقفان تلاش برای حفظ اسلام، مکتب اهل بیت و بازگرداندن کرامت بشری به جایگاه اصیل خود است.
 وی در ادامه با بیان اینکه امام زادگان نیز مردم را به رشد مادی و معنوی دعوت می کردند، گفت: شهدا به عنوان رساترین رسانه عصر، شعارشان  همراهی با ولی خدا برای رسیدن به رستگاری است.
علیزاده خاطرنشان ساخت: واقفان مانند شهدا که با جان خود جهاد کردند به ندای قرآن لبیک گفتند و با مال خود جهاد نمودند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با تاکید بر ضرورت تداوم راه شهدا برای بقای ارزشها، گفت: جهاد امروز ما خدمت خالصانه به مردم است.