همبستگی و مشارکت اجتماعی لازمه مقابله با بحرانهایی همچون شیوع ویروس کرونا است
همبستگی و مشارکت اجتماعی لازمه مقابله با بحرانهایی همچون شیوع ویروس کرونا است
نشست تبادل اطلاعات کارشناسی در زمینه تقویت راهکارهای مقابله با شیوع ویروس کرونا در فصل سرما در فضای اداری واحدهای تابعه تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد .

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در این نشست با اشاره به مکاتبات صورت گرفته از مبادی ذیربط ، علاوه بر تاکید به همکاری با تیم های نظارتی از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ستاد مقابله با ویروس کرونای استان ، ضمن تعیین رابطینی برای پیشبرد هدفمند برنامه ها ، راهکارهای تقویت شیوه های جلوگیری از شیوع بیماری در بین همکاران و مراجعین مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

علی حسین نژاد مدیرکل استان در این نشست همبستگی و مشارکت اجتماعی را رمز موفقیت و لازمه مقابله با بحرانهایی همچون شیوع یک بیماری در جامعه دانسته و افزود : همراهی و همدلی در این مسیر نقش بسزایی در تثبیت هر نظام اجتماعی دارد و جوامع بشری تنها در سایه همبستگی و درک متقابل میتوانند به روابط روزمره ادامه داده و با واکنشهای مناسب برای آینده گام بردارند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر ضرورت اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و حذف جلسات و گردهمائی های غیرضروری ، اجرای طرح آموزش آنلاین با بهره گیری از شیوه های جدید و تکنولوزی های فراهم شده را حرکتی مثبت برشمرد که علاوه بر کمک به جلوگیری از ازدحام همکاران در یک مکان ، تداوم هدفگذاری ها و برنامه های سازمانی را نیز سبب می گردد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یک وحدت و همراهی بین همکاران و مخاطبین در این مهم باید صورت گیرد ، اظهار داشت : به هر میزان انسجام اجتماعی و همکاری در مسیر اهداف و تحقق توسعه بیشتر بوده و همگرایی و هم افزائی صورت پذیرد سریعتر به چشم اندازها دست یافته و خروج از بحرانهایی همچون شیوع ویروس کرونا میسر می گردد .

در این نشست با تبادل نظر کارشناسی ، اتخاذ تمهیدات بیشتر در ورودی های شعب برای کنترل مراجعین از حیث رعایت اصول بهداشتی و تلاش برای رسیدگی امور در کوتاهترین زمان در دستور کار قرار گرفت .