هدیه رایگان شرکت ملی پخش صحت ندارد
هدیه رایگان شرکت ملی پخش صحت ندارد
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران،
گیرا آنلاین– روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران به عموم هموطنان درخصوص انتشار یک پیوند (لینک) اینترنتی هشدار داد و ضمن تکذیب محتوای آن، از همه خواست تا این آدرس اینترنتی را باز نکنند.

اخیرا در شبکه های اجتماعی پیوندی با عنوان “هدیه رایگان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران!” در حال انتشار است، که حاوی مطالب و ادعایی کاملا کذب درخصوص فعالیتها و اقدامات این شرکت و با تیتری نامعتبر است و با این روش هموطنان عزیز را تشویق به باز کردن این لینک میکند.

لذا شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ضمن تکذیب عنوان و تمامی محتوای مطلب مورد نظر، اعلام میدارد که این شرکت هیچگونه خبر، اطلاعیه و یا پرسشنامه ای در این خصوص در هیچکدام از رسانه های فعال خود اعم از وبسایت رسمی این شرکت و همچنین شبکه های اجتماعی خود در ستاد و مناطق ۳۷گانه صادر نکرده و این مطلب از نظر شرکت ملی پخش فاقد اعتبار بوده و کذب است.

لازم به ذکر است که بر اساس پیگیری کارشناسان فنی این شرکت، لینک مورد نظر علی رغم تقلبی بودن، به احتمال زیاد حاوی بدافزار اینترنتی بوده و باز کردن و مشاهده آن، احتمال بروز آسیب های جدی به گوشی های تلفن همراه و سیستم های رایانه ای را در پی خواهد داشت.

لذا از تمامی هموطنان عزیز درخواست می شود ضمن پرهیز از مشاهده و مراجعه به اینگونه تبلیغات و مطالب تقلبی، تمامی اخبار معتبر در خصوص شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران را صرفا از طریق وب سایت رسمی این شرکت به آدرس WWW.NIOPDC.IR و شبکه های اجتماعی آن به آدرس NIOPDC_CO دنبال کنند.

درضمن یادآور میشود که این شرکت بر اساس حقوق قانونی خود، از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به پیگیری و شناسایی عاملان انتشار لینک مورد نظر اقدام خواهد کرد.