هجدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی کاسپین کاپ به میزبانی رشت برگزار خواهد شد
هجدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی کاسپین کاپ به میزبانی رشت برگزار خواهد شد
هجدهمین دوره رقابت های بین المللی شطرنج کاسپین کاپ از 23 تا 30 بهمن،در 11 دور و در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار می شود.

رشت میزبان رقابت های بین المللی شطرنج

«کیومرث بیات» رئیس هیات شطرنج استان گیلان گفت: این دوره از رقابت ها از روز ۲۳ بهمن ماه سال جاری درمجموعه ورزشی یادگار امام رشت آغاز خواهد شد.

وی افزود: درهجدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر همانند ادوار گذشته، زبده ترین شطرنج بازان حضور خواهند یافت و به طور حتم این دوره نیز در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام این دوره از رقابت های بین المللی آغاز شده و پیش بینی می شود که علاوه برحضور زبده ترین شطرنجبازان داخلی ، شطرنج بازان حدود ۲۰ کشور خارجی نیز در این دوره از مسابقات حضور یابند.

رئیس هیات شطرنج گیلان بیان کرد:همچنین با توجه به تجربه کسب شده از دوره های گذشته، پیش بینی می کنیم حدود یک هزار شطرنجباز داخلی و خارجی در این دوره از رقابت ها شرکت کنند و به طور حتم این مسابقات در سطح کیفی و کمی بسیار بالایی برگزار خواهد شد.

بیات اضافه کرد: این رقابتها به مدت هشت روز و تا سی ام بهمن ماه در جداول مختلف در رشت ادامه خواهد یافت که در نهایت نیز، به شطرنجبازان برتر هر جدول جوایز نقدی اهداء می شود.