نیروی انسانی مهمترین سرمایه و آبروی هر سازمان است
نیروی انسانی مهمترین سرمایه و آبروی هر سازمان است
نیروی انسانی کارآمد آبروی هر سازمان قلمداد میگردد وجود نیروهای انسانی متخصص و تلاشگر و رعایت سلامت اداری را از ویژگی های برجسته و متمایز تامین اجتماعی  برشمرد . 
گیرا آنلاین- مراسم تجلیل از رئیس پیشین تامین اجتماعی شعبه چابکسر با حضور مدیرکل و معاون منابع بیمه ای استان برگزار گردید .بدنبال نائل گردیدن ناصر زمانی رئیس شعبه چابکسر به افتخار بازنشستگی در پایان سال ۱۳۹۹ و همزمان با مراسم معارفه رئیس جدید ، طی آئینی با حضور مسئولین واحد شعبه از تلاشها و زحمات صادقانه سی ساله ایشان قدردانی و تجلیل گردید . 

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این مراسم با تاکید بر اینکه بازنشستگی به معنای گوشه نشینی و جدایی از مجموعه نبوده و تداوم ارتباط بازنشستگان با همکاران و انتقال تجربیات را از آنها انتظار داریم ، افزود : این مقطع فرصتی برای پیگیری بیشتر امور زندگی شخصی و علاقمندی های فردی قلمداد میگردد که با پویایی و فعالیتهای اجتماعی میتواند دورانی همسطح زمان اشتغال باشد . 

وی با بیان اینکه تودیع و تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان یک تکلیف سازمانی و اخلاقی میباشد اذعان داشت : نیروهای شاغل و جوان با دیدن همکاران بازنشسته و پیشکسوت باید آنها را بمنزله یک مقام ارشد دانسته و رعایت احترام و منزلت نسبت به آنان را سرلوحه رفتار و گفتار در برخورد قرار دهند . 

ناصر زمانی رئیس پیشین شعبه چابکسر نیز طی سخنانی با قدردانی از مشارکت و همراهی تیم همدل همکاران در شعبه ، رشد ۱۰ درصدی بیمه شدگان و تلاش برای شکل گیری کانون بازنشستگان و راه اندازی مجدد برخی واحدهای تولیدی و شروع بکار دوباره آنها و اخذ رتبه چهارم کشوری را مهمترین دستاوردها طی حدود ۳۰ ماه حضور در شعبه چابکسر برشمرده و اظهار داشت : با تعلق خاطر بسیار نسبت به مجموعه همواره در تلاش بوده ام تا آبرو و پرچم پرافتخار سازمان همیشه برافراشته باشد . 

وی با بیان اینکه نیروی انسانی کارآمد آبروی هر سازمان قلمداد میگردد وجود نیروهای انسانی متخصص و تلاشگر و رعایت سلامت اداری را از ویژگی های برجسته و متمایز تامین اجتماعی  برشمرد . 

در پایان این مراسم با اهداء لوحی از خدمات صادقانه ناصر زمانی تجلیل گردید .