نهادینه نمودن فرهنگ خدمت بی منت و تکریم به مردم سرلوحه فعالیتهای بسیج است
نهادینه نمودن فرهنگ خدمت بی منت و تکریم به مردم سرلوحه فعالیتهای بسیج است
مهمترین اهداف و برنامه های بسیج ادارات ، توسط فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان تشریح گردید .

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، مراسم معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شهید فیاض بخش اداره کل تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، معاونین ، روسای ادارات حراست و گزینش و فرمانده و معاون سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان برگزار گردید . 

سرهنگ حسینی در این آئین با تبیین نقش و جایگاه بسیج ، ضمن تشریح ساختار تشکیلات سازمان بسیج ادارات و کارمندان ، از فعالیت ۲۶۰ پایگاه مقاومت بسیج در ادارات استان خبر داده و افزود : ۷۰ پایگاه در سطح ادارات کل و ۱۹۰ پایگاه در شهرستانها فعالیت دارند و بیش از ۳۰ هزار نفر بسیجی ثبت نام شده در سامانه در این حوزه همکاری دارند . 

وی با بیان برخی ماموریتهای ابلاغی به بسیج برای خدمتگزاری در سطح جامعه ، ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد را یکی از اصلی ترین برنامه های این سازمان برشمرد و اظهار داشت : مردم از مسئولین و کارمندان انتظار پاکدستی و امانتداری دارند و باید این مهم بعنوان یک حق در جامعه پیاده گردد . 

فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان همکاری با کارگروه رفع موانع تولید و تلاش برای ایجاد اشتغال را از دیگر افدامات بسیج ادارات قلمداد نموده و اذعان داشت : نهادینه نمودن فرهنگ خدمت بی منت و تکریم به مردم سرلوحه اقدامات بسیج محسوب میگردد . 

وی حمایت مدیران از نیروهای انقلابی و بسیجی برای برنامه های جهادی را یک ضرورت دانسته و با اشاره به وجود نخبگان بسیار در گیلان ، استفاده از این ظرفیت را خواستار گردید . 

حضور گسترده در دیدارهای چهره به چهره با مردم در میزهای خدمت جهادی و پاسخگو بودن نیز از دیگر مباحث مطروحه در این مراسم بود . 

سرهنگ حسینی با بیان اینکه در بحرانهایی همچون برف با اختصاص ۳۰۰ خودرو کمک دار به ادارات برق ، آب و گاز تلاش کردیم تا مشکلات مرذم در اسرع وقت گره گشائی گردد . 

وی همچنین اذعان داشت : با همکاری بسیج ادارات بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بصورت نقد و بسته های معیشتی به خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا در بعد اقتصادی هدیه گردید . 

در پایان این مراسم ضمن تنفیذ حکم مسئولیتی فرمانده جدید پایگاه اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، از فرمانده پیشین و مدیرکل استان به پاس تلاشهاس صورت گرفته قدردانی گردید .