نشت یابی بالغ بر ۳ هزار و پانصد کیلومتر از خطوط گاز در گیلان
نشت یابی بالغ بر ۳ هزار و پانصد کیلومتر از خطوط گاز در گیلان
اهمیت موضوع بازرسی و نگهداری خطوط گاز

گیرا آنلاین – شرکت گاز استان گیلان با استفاده  از سیستم های نوین نشت یابی و همچنین پیمانکاران باتجربه توانسته است در آبان امسال بالغ بر ۱۴ درصد از خطوط گاز در استان را مورد بازرسی و نشت یابی قرار دهد.

روابط عمومی گاز گیلان  حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اهمیت موضوع بازرسی و نگهداری خطوط گاز اظهار داشت: این شرکت در آبان ماه امسال بیش از ۳ هزار و پانصد کیلومتر از خطوط را نشت یابی کرده است.

حسین اکبر با اعلام این خبر بیان کرد: این میزان نشت یابی نسبت به مدت مشابه سال گذشته  بیش از ۳۲ درصد افزایش داشته است و در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

وی با بیان به این موضوع که نشت یابی صورت گرفته درآبان ماه امسال در ۹ شهر استان صورت گرفته است، عنوان کرد: این میزان معادل ۱۴ درصد خطوط گاز در استان می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه این شرکت از روش های نوین در قالب نشت یابی آنلاین و براساس برنامه تعیین شده اقدام به بازرسی خطوط می نماید، اظهار داشت: در آبان ماه امسال علاوه بر نشت یابی گسترده از شبکه های گاز، با استفاده از فناوری و سیستم های جدید بیش از ۸۰ هزار انشعاب و ۱۷۹ ایستگاه گاز نشت یابی شده اند.

حسین اکبر در خاتمه با اشاره به گسترش شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان گیلان بر کنترل و بازرسی نظام مند، مستمر و دقیق تر تاسیسات و خطوط گاز تاکید کرد.