نشاندن لبخند بر لب ۵۵۰ دانش آموز به همت گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان گیلان
نشاندن لبخند بر لب ۵۵۰ دانش آموز به همت گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان گیلان
شروع پویش نذر جاماندگان اربعین بین دانش آموزان محروم استان

گیرا آنلاین– از خاطرات شیرین و به یاد ماندنی همه افراد در زندگی می‌توان به شور و شوق خرید لوازم التحریر پیش از رویداد آغاز سال تحصیلی یاد کرد که برای ما ایرانی‌ها بوی ماه مهر یادآور این رویداد است.

دانش آموزان با دوستان جدید آشنا شده و با خوشحالی و ذوق استفاده از جامدادی، خط‌کش و مداد رنگی نو راهی مدرسه می‌شوند اماهستند دانش آموزانی که بخاطر مسائل مالی توانایی خرید لوازم تحریر نداشته و گا‌ها بخاطر همین موضوع از تحصیل باز می‌مانند.
همزمان با فرارسیدن ایام سالگرد دفاع مقدس و محدودیت های ایجاد شده سفر اربعین حسینی گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان گیلان با شروع مهرماه و بازگشایی مدارس برای کمک به دانش آموزان محروم و خانواده هایی که به دلیل بیماری کرونا منبع درآمدشان را از دست داده اند اقدام به راه اندازی پویش نذر جاماندگان اربعین برای تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان محروم کردند.

اکبر محمدی پور مسئول عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در این راستا افزود :
سوای تلفات جانی و ضررهای مالی که ویروس کرونا به وجود می آورد، یکی از صحنه های ناراحت کننده ای که این بیماری منحوس در جامعه به وجو آورده این است که بسیاری از والدینی که تا دیروز روال عادی زندگی را می گذراندند، با از دست رفتن مشاغل و منبع درآمدشان در تأمین هزینه های زندگی با دشواری مواجه هستند .

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تأمین لوازم التحریر دغدغه اصلی هر پدر و مادری برای فرزندان دانش آموز خود است، از مدت ها قبل با حضور فعال گروه های جهادی در محلات مختلف اقدام به شناسایی دانش آموزان محروم استان کردیم تا لوازم التحریر مورد نیاز آنان را تهیه و تأمین کنیم.

محمدی پور بیان داشت: با همکاری گروه های جهادی و نهاد های حمایتی تا کنون بیش از ۵۵۰ بسته لوازم التحریر که هر بسته شامل اقلام ( کیف، دفتر، مداد، جا مدادی، خودکار، مداد رنگی، خط کش و لوازم بهداشت فردی) به ارزش ۳ میلیون ریال با شروع پویش نذر جاماندگان اربعین بین دانش آموزان محروم استان توزیع شد.