نرخ خدمات حمل و نقل و تاکسی ها قبل از پایان سال اعلام شود
نرخ خدمات حمل و نقل و تاکسی ها قبل از پایان سال اعلام شود
روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت

گیرا آنلاین– اسماعیل حاجی پور رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهری گفت کاش می توانستیم کار مردم را به خود مردم بسپاریم و مردم باید آگاه از قضایا باشند تا بتوانند کمک و همراه با مدیریت شهری شوند. حضور آقای باقری که نماینده صنف تاکسی هستند به عنوان مشاور کمیسیون بسیار می تواند مفید باشد و مشارکت این قشر در تصمیم گیری های مهم محسوب شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک رشت با در مورد اتوبوس هایی که در قزوین هستند گفت هرکس هرکاری که می خواهد با گیلان می کند و هیچ کس نیست که از حق مردم دفاع کند. نمایندگان مجلس و شوراها و نماینده دولت در گیلان باید فعال تر باشند تا کارها به پیش برود. اما متاسفانه آن هایی که باید از گیلان دفاع می کردند جلوی گیلان ایستادند.

این عضو شورای شهر گفت در مورد مساله تراموا زحمات دو نماینده آقایان جعفرزاده و کوچکی نژاد که با مساعدت شخص آقای نوبخت شکل گرفت را از داخل استان هوا داده اند! و ما هنوز پیگیر هستیم که به سر انجام برسد.

وی گفت من همیشه از نوبخت به عنوان امیرکبیر ایران در قرن معاصر صحبت می کنم. چون همه را به حضور پذیرفت و خود را مدیون گیلان و گیلانی می داند. و همیشه به گیلان کمک کرد و حق دیگران را هم به گیلان نداد. اگر نوبخت نبود هیچ گاه صدای سوت قطار در رشت شنیده نمی شد . مساله رودخانه ها و … مسائل دیگر که در گیلان به راحتی اتفاق نمی افتاد.

اسماعیل حاجی پور در مورد بحث فروش تعدادی از اتوبوس ها گفت با دو شرط این مساله را تصویب می کنیم که شرط اول مشخص شود میزان دریافتی آقای ایرانخواه مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی قزوین از سازمان همیاری های شهرداری برای تعمیر اتوبوس های رشت چقدر بوده و چگونه هزینه شده است و شرط دوم اینکه براساس ضوابط و کلیه مقررات و. براساس مجوز سازمان همیاری ها با فروش اتوبوس ها موافقت می شود.

رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک رشت گفت در مورد هوشمند سازی چراغ های راهنمایی انتقاد هایی است که باید حل شود و در بحث راه اندازی دوربین های راهنمایی و رانندگی تشکر کرد.

اسماعیل حاجی پور در مورد تاکسی ها و زخم هایی که برتن رانندگان تاکسی وجود دارد گفت هنر ما این نیست که اشک رانندگان تاکسی را در بیاوریم بلکه هنر ما این است که مردم را شاد کنیم و راضی نگه داریم. رانندگان تاکسی دارند از بین می روند و هر روز فقیر تر می شوند و در بیماری ها دچار مشکلات هستند. نرخ تاکسی ها برای سال ۱۴۰۰ زود تر مصوب شود و قبل ازسال اعلام گردد و بعد اگر رعایت نکردند برخورد شود.