معرفی سازمان جهاد کشاورزی گیلان به عنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی
معرفی سازمان جهاد کشاورزی گیلان به عنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی
معرفی جهاد کشاورزی گیلان به عنوان دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی ۹۸

گیرا آنلاین-  سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ارزیابی جشنواره شهید رجایی سال ۹۸ در محور «اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذاری» دستگاه اجرایی برتر معرفی شد.

 در آیین اختتامیه جشنواره شهید رجایی از «سازمان جهاد کشاورزی گیلان» به عنوان دستگاه برتر در محور اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذاری قدردانی شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از دستگاه‌های مشارکت کننده در ارزیابی جشنواره شهید رجایی استان گیلان، دستگاه‌های اجرایی برتر در مجموع امتیازات عمومی و اختصاصی در پنج محور مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

در حکمی که از سوی «ارسلان زارع» استاندار گیلان صادر شد از مهندس «الماسی» و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان جهت خدمت صادقانه و موثر قدردانی به عمل آمد.

دکتر«ارسلان زارع»در این مراسم جشنواره شهید رجایی را برای نزدیک‌تر شدن دولتمردان به منش و روش شهیدان رجایی و باهنر و نیز تلاش بیشتر در راستای ارتقاء بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی دانست و اظهار کرد: در شرایطی که علاوه بر مشکلات تحریم های اقتصادی، کرونا نیز بر موضوعات افزون شده و آسیب پذیری اقشار جامعه بیش از گذشته است، توکل به خداوند، مبنا قرار دادن قانون، صرفه‌جویی، پایین‌آوردن هزینه‌ها، افزودن خدمات به مردم، تکریم و جلب رضایت آنان بسیار حائز اهمیت است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه مسئولان با ابتکار و نوآوری، باید به گونه‌ای عمل کنند که معضلات و مشکلات، تبدیل به فرصت شود، گفت: چالش ها و پیچیدگی‌های اداری نیز باید برای گشایش امور مردم، شناسایی و رفع شوند.

وی مبارزه با فساد، افزایش بهره‌وری و خدمات شایسته را ابتدا بر دوش مدیران دانست و بیان کرد: راه مقابله با این موضوع، نظارت، شفافیت، سلامت اداری و توسعه دولت الکترونیک است و این ظرفیت ها به گونه ای است که همه امور توسط آن قابل بررسی و رسیدگی است.

زارع با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت نسل جوان و بانوان همواره مورد تأکید دولت تدبیر و امید بوده و استمرار دارد، اظهار داشت: باید جوانان را وارد عرصه مدیریتی کرد و به آنان امید بست زیرا کشور متعلق به جوانان است و نسل اول و دوم باید زمینه را برای حضور نسل سوم و چهارم انقلاب فراهم سازند تا کشور با نیرو و نشاط اداره شود.

استاندار گیلان ادامه داد: بی انصافی هایی نسبت به خدمات دولت و کارگزاران صورت می گیرد که معتقدم نادیده گرفتن تلاش خدمتگزاران از سوی عده ای ولو اندک، موجب خسارت به مردم است و همواره تأکید کردم و مجددا نیز یادآور می شوم که تا آخرین لحظه مسئولیت، باید از فرصت خدمتگزاری به مردم برای ارتقاء شاخص ها و بهبود عملکرد و تقویت اثربخشی و بهره وری و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی ضمن تأکید به مدیران که نتایج ارزیابی دستگاه های اجرایی را در شاخص های عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار دهند، خاطر نشان کرد: همواره باید نقاط ضعف را شناسایی و برای رفع آنها اهتمام ورزید و نسبت به تقویت نقاط قوت و استمرار موفقیت ها، بکوشیم.