مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان آمادگی خود را برای همکاری با حسینیه هنر اعلام کرد
مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان آمادگی خود را برای همکاری با حسینیه هنر اعلام کرد
مدیرکل اوقاف گیلان با مدیر حسینه هنر که در موقوفه ملا حسن عطار رشت فعالیت دارند دیدار و گفتگو کرد.

گیرا آنلاین-  حجت الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف گیلان به همراه حجت الاسلام اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، قاسم پور، معاون فرهنگی اوقاف گیلان و حجت الاسلام کریمی، رئیس اداره اوقاف رشت با ثقتی، مدیر حسینیه هنر رشت دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این نشست حجت الا سلام اشجری با تقدیر از فعالیت های اوقاف گیلان و حجت الاسلام علیزاده، گفت: ایشان را مدیری انقلابی می دانم.
وی اظهارکرد: مدیرانی انقلابی هستند که کارهای انقلابی و مانا کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به فعالیت حسنیه هنر در حوزه ترویج هنرهای انقلابی گفت: این مجموعه هنری و انقلابی در کنار فعالیت های هنری با رویکرد انقلابی نیت واقف را هم عمل می کنند.
در ادامه، ثقتی، مدیر حسینیه هنر با بیان اینکه حسنیه هنر رشت یکی از ۵ حسینیه هنر کشور است گفت: رویکرد حسینیه هنرترویج و گسترش هنر انقلابی است.
وی هدف اصلی حسینیه هنر را پرورش هنرمندان انقلابی دانست و گفت: ۱۱ کارگروه هنری و فرهنگی در حسنینه هنر فعالیت دارند.
مدیر حسینیه هنر، مقتل خوانی با حضور آیت الله رمضانی و تجلیل از گروههای جهادی مقابله با کرونا را از برجسته ترین فعالیت های حسینیه هنر در ماه های اخیر برشمرد و گفت: با توجه به هزینه ای که برای مرمت موقوفه شده از اوقاف اجاره طولانی مدت موقوفه را تقاضا داریم.
حجت الاسلام علیزاده نیز با تقدیر از فعالیت های عمرانی و فرهنگی صورت گرفته در حسینیه هنر، گفت: پرورش هنرمندان انقلابی، کار بر زمین مانده ای بود که توسط دوستان انقلابی در حال انجام است.
مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان آمادگی خود را برای همکاری با حسینیه هنر اعلام کرد و گفت: از فعالیت های اینچنین که سمت و سوی عمل به نیت واقف دارد حمایت می کنیم.