لزوم نقش آفرینی گسترده خبرنگاران در مقوله های فرهنگ سازی و جذب سرمایه گذار
لزوم نقش آفرینی گسترده خبرنگاران در مقوله های فرهنگ سازی و جذب سرمایه گذار
باید از انتقادات سازنده خبرنگاران استقبال کرد و خبرنگاران نیز علاوه بر بیان مشکلات و مطالبات مردمی می‌توانند راهکارهای حل آن را نیز پیشنهاد دهند.

گیرا آنلاین–  فرماندار رشت بر لزوم نقش آفرینی گسترده و فعالانه خبرنگاران در راستای فرهنگ سازی و جذب سرمایه گذار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛مهندس علی فتح اللهی در نشست با جمعی ازخبرنگاران ضمن  تبریک مجددهفته خبرنگار، تاکید کرد: امروز رسانه به عنوان یک ابزار مهم  با نگاهی تیزبینانه در سطح جامعه، منعکس کننده مشکلات و مطالبات مردمی به مسئولان است و اگر خبرنگاران و تلاش آنها نباشد، همه کارها به صورت ابتر می‌ماند.

فرماندار رشت با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه‌ها باید انتقاد پذیر باشند، تصریح کرد: باید از انتقادات سازنده خبرنگاران استقبال کرد و خبرنگاران نیز علاوه بر بیان مشکلات و مطالبات مردمی می‌توانند راهکارهای حل آن را نیز پیشنهاد دهند.

وی با اشاره به نقش محوری خبرنگاران در مقوله فرهنگ سازی در زمینه های مختلف، خاطر نشان کرد: در برخی از حوزه‌ها حل مشکلات تنها به اعتبارات متکی نیست، بلکه عدم فرهنگ سازی در آن بخش سبب بروز این مشکل و معضل شده که یک نمونه آن در حوزه پسماند شاهد هستیم.

مهندس فتح اللهی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اقدامات فرمانداری در زمینه جذب و حمایت از سرمایه گذاران، اظهار داشت: رایزنی ها و نشست های خوبی در راستای جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف تولیدی، رفاهی و گردشگری در حال انجام است که از جمله آن می توان به سرمایه گذاری در منطقه گردشگری زیباکنار لشت نشاء و راه اندازی یک مجتمع بزرگ فرهنگی رفاهی در مسیر شهر رشت به خمام اشاره کرد.