لزوم لحاظ تخفیف در شهریه مدارس با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا
لزوم لحاظ تخفیف در شهریه مدارس با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا
بحران کروناویروس فرصتی مناسب جهت ارتقای آموزش از طریق فضای مجازی بود و برنامه شاد و پیام رسان فضای مجازی، گامی اساسی در راستای تحول در موضوعات آموزشی محسوب می شود.

گیرا آنلاین– فرماندار رشت با اشاره به فشارهای اقتصادی ناشی از بحران کرونا بر روی خانواده ها، تاکید کرد: مدارس غیر انتفاعی با در نظر گرفتن شرایط، در دریافت شهریه دانش آموزان تخفیفات لازم را لحاظ کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ دکتر میرشمس مومنی‌زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به اجرای طرح آموزش از طریق فضای مجازی به علت شیوع بیماری کرونا و بسته بودن مدارس، خاطرنشان ساخت: بحران کروناویروس فرصتی مناسب جهت ارتقای آموزش از طریق فضای مجازی بود و برنامه شاد و پیام رسان فضای مجازی، گامی اساسی در راستای تحول در موضوعات آموزشی محسوب می شود.
فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه در شرایط بحرانی کرونا ویروس عدالت اجتماعی باید رعایت شود، گفت: در  این راستا لازم است مدارس غیرانتفاعی تصمیماتی اتخاذ کنند تا در دریافت شهریه از اولیاء، تخفیفات لازم  لحاظ شود.

وی با تاکید بر لزوم  ضدعفونی کردن مدارس در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، گفت: در این زمینه طوری برنامه ریزی شود که از همه ظرفیت‌های شهرستان برای ضدعفونی مدارس به درستی بهره گرفته شود.
فرماندار رشت با بیان اینکه متاسفانه با توجه به بحران کرونا و ممنوعیت برگزاری تجمعات، مراسم هفته معلم در خور شان این عزیزان برگزار نشد، افزود: ان شاءالله با عادی شدن اوضاع، در اولین وقت باید طی مراسمی در خور شان و جایگاه معلم از این عزیزان  تجلیل شود.
وی با تاکید بر لزوم انعکاس اخبار و عملکرد حوزه آموزش و پرورش، خاطرنشان ساخت: رسانه‌ها نقش ارزنده‌ای در انعکاس اخبار و ترویج فرهنگ صحیح آموزشی در جامعه بر عهده دارند و امیدوارم این روند بیش از پیش افزایش یابد و مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است در پایان این از خانم مریم انجم روز از فرهنگیان نمونه شهرستان رشت با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.