فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از ضرورتهای برنامه های تعاملاتی با شرکای اجتماعی است .
فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از ضرورتهای برنامه های تعاملاتی با شرکای اجتماعی است .
در چهارمین دوره آموزشی رابطین بیمه ای شرکتها ، اهم فعالیتهای فرهنگی اجتماعی و گزارش عملکرد آماری تامین اجتماعی گیلان تشریح شد .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در این دوره آموزشی که با هدف آشنایی بیشتر کارفرمایان و رابطین شرکتها با قوانین و تکالیف و تعهدات سازمانی و ضوابط و مقررات مربوطه تشکیل گردید جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان ، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی را ازارکان لازم در هر برنامه هدفمند و همچنین در تعاملات و اصلی ضروری برای تقویت ارتباطات با شرکای اجتماعی برشمرده و افزود : سازمان تامین اجتماعی متعلق به بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران بوده و ایجاد فضایی با کمترین نارضایتی و سوء تفاهم به دور از برداشتهای ناصواب و تفاسیر اشتباه از اهداف حوزه های فرهنگی آموزشی در آن میباشد .

ایشان با تشریح برخی از آمار عملکردی تامین اجتماعی گیلان افزود : درحال حاضر روزانه بیش از ۱۱ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف خود در استان داریم .

حق پرست با بیان اینکه سازمانهای بیمه گر همچون انسانها دارای عمری بوده و به سن پیری میرسند خاطر نشان ساخت : نسبت پشتیبانی در سازمان با عبور از سن جوانی و میانسالی بسیار کاهش یافته است .

تاکید بر ارائه دستمزدهای واقعی ، تعیین تکلیف بدهی های کارفرمایی و صیانت از حقوق بیمه شدگان از دیگر موضوعات تاکید شده دراین سخنان بود .