سومین جلسه شورای اداری محیط زیست گیلان در سال ۹۹ برگزار شد
سومین جلسه شورای اداری محیط زیست گیلان در سال ۹۹ برگزار شد
در پایان این جلسه از 12 نفر از همکاران موفق محیط زیست گیلان شامل فرمانده پایگاه امیرالمومنین (ع) ، پژوهشگران و نخبگان علمی ، محیط بانان نمونه کشوری و روسای قبلی و جدید با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد .

گیرا آنلاین– سومین جلسه شواری اداری اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان در  مهرماه سال ۹۹ با حضور مدیرکل، معاونین و روسای واحدهای ستادی و ادارات تابعه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
جلسه شورای اداری حفاظت محیط زیست گیلان بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم با صحبت های معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی شروع و در ادامه معاونین بخش های مختلف، روسای ادارات تابعه  مسائل مربوط به حوزه کاری خود را از جمله پایش زیست محیطی، ضوابط استقرار، وضعیت پسماند و فاضلاب، حقوق و مزایای پرسنل و محیط بانان ،کمبود نیرو  را مطرح کردند.
ساسان کفایی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان با تبریک هفته دفاع مقدس ، یاد شهدا و ایثارگران  بویژه شهدای مدافع حرم و شهدای محیط زیست گیلان را گرامی داشت و از اعضا شورای اداری  خواست تا با همدلی و هم گرایی و وحدت رویه و تلاش و پشتکار بیشتر  بتوانند بر تحریم ها و مشکلات غلبه نمایند .
مدیر کل محیط زیست در ادامه اظهار داشت با توجه به در پیش بودن فصل سرما و مهاجرت پرندگان و  فصل  شکار و صید باید با جدیت و حضور شبانه روزی در مناطق تحت مدیریت از مواهب طبیعی و زیست محیطی استان حفاظت و حراست شود .
در پایان این جلسه از  ۱۲ نفر از همکاران موفق محیط زیست گیلان شامل فرمانده پایگاه امیرالمومنین (ع)  ، پژوهشگران و نخبگان علمی ، محیط بانان نمونه کشوری و روسای قبلی و جدید با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد .