ساختمان اداره توزیع برق رودبنه افتتاح شد
ساختمان اداره توزیع برق رودبنه افتتاح شد
توزیع برق گیلان
گیرا آنلاین-ساختمان اداری توزیع برق رودبنه شهرستان لاهیجان با حضور دکتر رسول فرخی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی لاهیجان افتتاح و به بهره برداری رسید .

در ابتدای مراسم افتتاح  دکتر رسول فرخی اظهار داشت : شهرستان لاهیجان قریب به ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد و سومین شهرستان پرجمعیت استان گیلان قلمداد می شود.

وی تاکید کرد: باتوجه به جمعیت بالای شهرستان و پراکندگی جمعیت در مناطق شهری و روستایی، خدمت رسانی به اهالی و ساکنین این شهرستان به بهترین شکل ممکن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نماینده مردم لاهیجان  ضمن تشکر از تلاش های امور توزیع برق این شهرستان افزود: اهمیت برق پایدار و مطمئن در زندگی امروزه غیرقابل انکار است و تلاش مسئولین این شهرستان همراهی با زحمتکشان صنعت برق برای رفع تمامی مشکلات موجود در این عرصه است.

فرخی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات ارزشمند شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در عرصه خدمت رسانی گفت : با توجه به موقعیت رودبنه و گسترش ساخت و ساز ، افزایش مشترکین و گسترش شبکه جدید توزیع برق در این بخش احداث اداره توزیع برق در رودبنه برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم شریف این منطقه امری ضروری بود  که بحمد ا… امروز شاهد افتتاح آن می باشیم .

در ادامه مهندس سید محمدعلی میری نرگسی قائم مقام اجرایی مدیرعامل در شهرستانها خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق گیلان طی دوسال اخیر اقدامات بزرگ و قابل توجه ای به انجام رسانده است که از جمله آنها می توان به اجرای طرح جهادی احداث کابل خودنگهدار و طرح افزایش تاب آوری شبکه های فشار متوسط اشاره کرد.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری بیش از ۷۰ کیلومتر شبکه فرسوده شهرستان لاهیجان با کابل خودنگهدار جایگزین شده است و برنامه های بازسازی شبکه های توزیع برق فرسوده این شهرستان با جدیت در حال پیاده سازی است.

میری نرگسی ضمن تشکر از همراهی مردم و مسئولین لاهیجان گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا کنون ۸۱۳ مرحله طرح افزایش تاب آوری در نقاط آسیب دیده شبکه های توزیع برق استان اجرا شده است که بیش از ۷۰ مرحله آن در شهرستان لاهیجان مورد اجراء قرار گرفت.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل در شهرستانها گفت: شهرستان لاهیجان بیش از ۱۰۵ هزار مشترک برق دارد که اداره تازه تاسیس رودبنه قریب به ۷هزار مشترک از کل مشترکین شهرستان لاهیجان را تحت پوشش خدمات خود قرار خواهد داد.

گفتنی است مهندس علیرضا نصوری مدیرتوزیع برق شهرستان لاهیجان، مهندس یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان و جمعی از مسئولین محلی این منطقه نیز در آیین افتتاح ساختمان اداری رودبنه حضور داشتند.