روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کشور برتر شد
روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کشور برتر شد
روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان موفق به کسب رتبه نخست کشور در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ روابط عمومی‌های ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
گیرا آنلاین_ «قاسم مصفا» با اشاره به برتری روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کشور گفت: مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌صورت فصلی و سالیانه به ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌های ادارات تابعه این وزارتخانه در دو بخش زیرپرتال و خبر می‌پردازد.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: بر اساس ارزیابی صورت‌گرفته سال ۱۳۹۹ ارائه شده از سوی این مرکز، تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با کسب نمره صد به عنوان برترین زیرپرتال‌ استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناخته شد.

وی افزود: در بخش عملکرد خبری نیز، این روابط‌ عمومی توانست با کسب امتیاز ۹۳ به رتبه نخست دست یابد.

مصفا با بیان اینکه طی سال ۱۳۹۹، تعداد یک‌هزار و ۷۰۲ خبر در تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر شد اظهارداشت: همچنین در مدت مذکور، ۱۱۰ گزارش تصویری در این تارنما به نمایش گذاشته شده است.

وی اعلام کرد: بر اساس گزارشات ارزیابی فصلی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۳ تا پایان سال ۱۳۹۹، تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در مجموع ۱۲ بار موفق به کسب رتبه نخست در میان تارنماهای استانی این وزارت شده است.

مصفا تاکید کرد: بر اساس آمار، تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به‌عنوان یکی از پربازدیدترین زیرپرتال‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود.