روابط عمومی شركت برق منطقه ای گیلان به رتبه نخست دست پیدا كرد
روابط عمومی شركت برق منطقه ای گیلان به رتبه نخست دست پیدا كرد
در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور، روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در بخش ارتباط با پایگاه خبری (پاون ) توانست به رتبه اول دست پیدا کند.

گیرا آنلاین-  در مراسم دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق که به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور مقام عالی وزارت نیرو برگزار شد، بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با حضور در سالن اجتماعات ستاد آبفای گیلان به نیابت از مقام عالی وزارت نیرو، لوح و تندیس دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق در بخش ارتباط با پایگاه خبری (پاون ) را به رضا احمدی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان اهدا نمودند.
گفتنی است که این جشنواره در  ۱۴ محور شامل “انتشارات و مستندسازی”، “ارتباط درون سازمانی”، “حضور در فضای مجازی”، “ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)”، “ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی”، “فرهنگ‌سازی و آموزش همگانی”، “تبلیغات محیطی و رسانه‌ای”، “ارتباط با رسانه‌ها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)”، “جشنواره و نمایشگاه”، “آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب‌ رسانه”، “مدیریت و برنامه‌ریزی”، “پژوهش و افکارسنجی”، “نوآوری و خلاقیت” و “پویش #هرهفته_الف_ب_ایران”  صورت گرفته است.
در این جشنواره تمامی مراحل، از ارسال آثار تا ارزیابی داوران به ‌صورت الکترونیکی بوده است. در این جشنواره ۴۹ شرکت؛۱۸ شرکت توزیع نیروی برق، هفت شرکت برق منطقه‌ای، پنج شرکت مدیریت تولید،‌ هشت شرکت آب و فاضلاب و ۱۱ شرکت آب منطقه‌ای به‌عنوان شرکت برگزیده انتخاب شده‌اند.
شایان ذکر است که آثار ارسالی برای این جشنواره نسبت به سال اول برگزاری، ۳۰ درصد افزایش داشته است و  در این جشنواره آثار مربوط به فعالیت‌های سال گذشته(سال۹۸) ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور، مورد ارزیابی داوران قرار گرفته است.