رمضانپور ، رئیس شورا : گفتگو و تعامل سازنده با جهان برای ارتباط با دنیا و دفاع از مظلوم مورد اهمیت است
رمضانپور ، رئیس شورا : گفتگو و تعامل سازنده با جهان برای ارتباط با دنیا و دفاع از مظلوم مورد اهمیت است
امیدواریم برجام در دولت بعدی به نتیجه برسد
گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت – در دویست و هفتمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر رشت، رئیس شورا در ابتدای سخنانش برای شهردار رشت و میثم حرفت خواه رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت آرزوی سلامتی کرد.
   وی با اشاره به روز جهانی گفتگو و تعامل سازنده با جهان، اظهار داشت: این بلوک‌بندی‌ها برای زیر سلطه قرار دادن کشورهایی است که دارای منابع طبیعی بودند، در نظام سلطه شکل گرفت. کنشگران سیاسی در جهان تلاش نمودند تا روز تعامل و گفتگوی سازنده با جهان را ثبت جهانی کردند. این روز از نگاه بنده روزی مهم برای گفتگو با جهان است تا بتوانیم با دنیا تعامل کرده و از حق و مظلوم دفاع نمائیم.
   رئیس شورا ادامه داد: امیدوارم در دولت رئیسی گفتگو و تعامل با کشورهای منطقه و همسایه با حفظ استقلال آزادی جمهوری اسلامی انجام شود تا آن دسته از افرادی که در انتخابات دوره اخیر شرکت نکردند و کم هم نیستند بتوانند موضوعاتی از قبیل معیشت، اشتغال جوانان، ارتباط با کشورهای منطقه و تعامل با جهان این موضوعات را در این دولت را حل کنند. امیدوارم در این شرایط که مجلس، دولت و قوه قضاییه همکاری ویژه دارند، این مشکلات حل شود تا مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات آینده شاهد باشیم. 
   احمد رمضانپور نرگسی اذعان داشت: در شرایطی که دولت تدبیر و امید ۲۳ ماه با اذن رهبری اقدام به گفتگوهایی تحت عنوان برجام با کشورهای ۱+۵ داشت اما برخی افراد در داخل و خارج از کشور که به دلیل منافعی با این طرح و ایده و گفتگو مخالفت داشتند، مخالفت کردند، نهایتاً تمام زحمات و تلاشها برای برجام بر هم خورد که البته میتوان امیدوار بود که حداقل در دولت آینده این کار به نتیجه برسد تا قدرت خرید مردم بالا برود، معیشت مردم بهبود یافته و مشکل اشتغال جوانان برطرف شود و بتوانیم با کشورهای اطراف نیز ارتباط بهتری داشته باشیم.