رشد ۱۵ درصدی استقبال بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان از خدمات غیرحضوری
رشد ۱۵ درصدی استقبال بیمه شدگان تامین اجتماعی گیلان از خدمات غیرحضوری
تامین اجتماعی گیلان با رشد 15 درصدی استفاده مخاطبان از خدمات غیرحضوری در رتبه سوم کشوری قرار گرفت .

گیرا آنلاین– به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط مبادی ستادی این سازمان ، درحالی که در تعهد کمک هزینه ازدواج برای بیمه شدگان مشمول ، این استان با ارائه ۵۰ درصد خدمات غیرحضوری در هفته گذشته در جایگاه ۱۲ کشوری قرار داشت این روند لغایت ۱۲ دیماه با ۱۵ درصد رشد همراه بود بگونه ای که سبب گردید تامین اجتماعی گیلان با ۶۵ درصد استقبال خدمات غیرحضوری در کنار استانهای یزد و خراسان رضوی در جایگاه سوم کشور قرار گیرد .

شایان ذکر است براساس بررسی های میدانی و گزارشهای واصله از کارشناسان مستقر در ایستگاههای از من بپرس شعب و اعضاء کارگروه نظارتی و تیم رصد و پایش طرح ۳۰۷۰ در استان ، این نسبت رشد و استقبال ۱۵ درصدی در بسیاری از خدمات دیگر از جمله انعقاد قرارداد بیمه حرف و مشاغل آزاد ، احتساب دوران سربازی بعنوان سابقه بیمه ، انعقاد بیمه اختیاری و ثبت افراد تبعی توسط بیمه شده اصلی و تقاضای مفاصاحساب ، مشاهده گردش حساب بدهی و ثبت اعتراض بوسیله کارفرمایان نیز مشهود بوده است .