دیدار جبار کوچکی نژاد با کتابداران کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) رشت
دیدار جبار کوچکی نژاد با کتابداران کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) رشت
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان،

گیرا آنلاین- جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در نخستین روز از آغاز هفته کتاب و گزامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور در کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) با کتابداران این کتابخانه دیدار و گفتگو کرد.
جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی امروز شنبه(۲۴ آبان) و در نخستین روز از آغاز هفته کتاب و گزامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار ضمن حضور در کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) با کتابداران این کتابخانه دیدار و گفتگو کرد.
نماینده مردم شهرستان رشت در این دیدار که با همراهی مجتبی رمضانی، معاون اداری و مالی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان و محمود محمدی، مسئول حراست این اداره کل صورت پذیرفت ضمن گفتگو با مرتضی اکبری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رشت و فرزانه ایمانی، مسئول کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک روز کتابدار بر اهتمام نمایندگان مردم در مجلس برای حل مشکلات نهاد کتابخانه های عمومی کشور تاکید و آن را رسالت بزرگی بر دوش مسئولین کشور عنوان کرد.
جبار کوچکی نژاد همچنین با توضیحات مسئول کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) رشت از بخش های مختلف این کتابخانه بازدید و در جریان اجرای طرح کتابخانه ویژه سالمندان که برای نخستین بار در کشور انجام خواهد شد قرار گرفت.