خانواده مطمئن ترین مأمن اجتماعی و بازنشستگی دوره کمال ، پرباری خرد و اندیشه است
خانواده مطمئن ترین مأمن اجتماعی و بازنشستگی دوره کمال ، پرباری خرد و اندیشه است
در آستانه روز خانواده و تکریم بازنشستگان ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با صدور پیامی این مناسبت را گرامی داشت .

گیرا آنلاین- به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در آستانه ۲۵ ذی الحجه ( روز خانواده و تکریم بازنشستگان ) ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با صدور پیامی این مناسبت را گرامی داشته و این روز را به تمامی اعضای خانواده بزرگ تامین اجتماعی و بویژه بازنشستگان تبریک گفت .

در این پیام آمده است :

خانواده مهمترین و اولین نهاد مدنی و جلوه ای زیبا از همدلی و کنار هم قرار گرفتن انسانهاست که به جرأت میتوان از آن بمنزله مطمئن ترین مأمن و مأوا یاد نمود که اصلی ترین و نخستین آموزه های هر فرد در آن شکل میگیرد و سازمان تامین اجتماعی بر خود می بالد که بعنوان بزرگترین خانواده کشور ، عهده دار ارائه خدمات به گستره ۴۶ میلیون نفری بیمه شدگان ، بازنشستگان و کارفرمایان است . 

از سوی دیگر بازنشستگی دوره کمال ، پرباری خرد و اندیشه و بلندای زندگی هرفرد است ، دورانی اززندگی که با کسب انبوهی ازتجربه میتوان به مثابه گنجینه ای گرانبها از آن نام برد .

نیروهای بازنشسته بمنزله سرمایه بی بدیل و ارزشمندی می باشند که با تکیه برعلم و دانش و تعالی سجایای اخلاقی نه تنها موجب پیشرفت مجموعه خود بلکه تاثیرگذار درتحول،  توسعه ورونق کشورگردیده اند و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی جایگاهی والا و باارزش برای آنان که بمنزله پیشکسوتان جامعه اند قائل می باشد .

سازمان تامین اجتماعی با مباهات و افتخار این عزیزان را که مایه خیر و برکت هر خانواده هستند و به نیکی و شایستگی اشاعه دهنده نام این مجموعه مردمدار بوده اند ستوده و بمنظور فراهم نمودن شرایط مطلوبتر برای زندگی در دوران سالمندی آنها تلاش مینماید . 

لذا با تقدیم گلدسته های سپاس و ارادت به یکایک افراد عضو خانواده بزرگ تامین اجتماعی و بویژه بازنشستگان معزز ، ۲۵ ذی الحجه ( روز خانواده و تکریم بازنشستگان ) را تبریک عرض نموده و برای تمامی خوبان از ایزد یکتا ، سلامتی ، عزت و تداوم توفیق آرزو نموده و شادکامی و عاقبت بخیری مسئلت دارم .