حضور نماینده مردم شریف شهرستان های تالش و رضوانشهر در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
حضور نماینده مردم شریف شهرستان های تالش و رضوانشهر در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان
نماینده مردم شریف شهرستان های تالش و رضوانشهر ضمن تبریک انتصاب به بالادست و آرزوی موفقیت برای وی مواردی را درخصوص سوخت رسانی به حوزه انتخابیه خود مطرح نمود .

گیرا آنلاین–  نماینده مردم شریف شهرستان های تالش و رضوانشهر ، دکتر محمد یاری و هیئت همراه با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، دکتر کورش بالادست دیدار وگفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ در این نشست مدیر منطقه گیلان درخصوص  سوخت رسانی دراستان و اقدامات صورت گرفته به منظور مبارزه با شیوع و گسترش ویروس کرونا گزارشی ارائه کرد .
وی با بیان اعلام آمادگی همیشگی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان افزود : « این منطقه در راستای سوخت رسانی و تامین فرآورده های مورد نیاز به مردم  و همچنین درخصوص رسیدگی به مشکلات اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی و الکترونیکی کردن گاز مایع  به صورت ۲۴ ساعته آماده برای خدمت رسانی به هموطنان شریف استان می باشد و همچنین نظارت مستمری بر فعالیت کلیه جایگاهها داشته و برنامه ریزی های مدونی را انجام داده است . »
نماینده مردم شریف شهرستان های تالش و رضوانشهر ضمن تبریک انتصاب به بالادست و آرزوی موفقیت برای وی مواردی را درخصوص سوخت رسانی به حوزه انتخابیه خود مطرح نمود