جلسه هماهنگی شورای امر به معروف و نهی از منکر مخابرات منطقه گیلان برگزار شد
جلسه هماهنگی شورای امر به معروف و نهی از منکر مخابرات منطقه گیلان برگزار شد
جلسه هماهنگی شورای امر به معروف و نهی از منکر مخابرات منطقه گیلان با حضوراعضای کمیته امر به معروف و نهی از منکر مخابرات منطقه گیلان برگزار شد.

گیرا آنلاین- این جلسه به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر شورای امر به معروف و نهی از منکر مخابرات منطقه گیلان با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در ساختمان مرکزی مخابرات تشکیل شد. در این نشست مدیر مخابرات منطقه گیلان ضمن ضمن اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی گفت: تصور بعضی از امر به معروف و نهی از منکر تنها مسئله عفاف و حجاب اسلامی است در صورتی که به غیر از این امر وجدان کاری ، تعهد کاری ، انجام دقیق وظایف محوله از مصادیق مهم امر به معروف و نهی از منکر است .
علیرضا پارسائی با بیان اینکه حجاب یک موضوع اجتماعی است عنوان کرد : حجاب یک مسئله اجتماعی است که بستگی به اعتقادات فرد دارد که رعایت آن سلامت و سالم سازی جامعه را به دنبال دارد . این درحالیست که عفیف بودن هم جامعه را از بسیاری از آسیب ها مصون می دارد رعایت حجاب بدون درنظر گرفتن عفت و حیا نمی تواند منجر به سلامت جامعه شود .
وی رعایت عفاف و حجاب را تنها مربوط به بانوان ندانست و بیان داشت : عفاف و حیا پیش زمینه و لازمه حجاب است که عفاف شامل بسیاری از رفتارها می شود که باید تمام افراد به خوبی عفیف بودن را در معاشرت ، رفت و آمد و بسیاری از موارد دیگر رعایت نمایند چرا که عفاف زیربنا و مهمتر از حجاب است .
در ادامه فرمانده پایگاه بسیج شهید منتظری مخابرات منطقه گیلان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده ، بر نکاتی همچون : حساسیت نسبت به معروف و منکر، ترویج فرهنگ امر به معروف، ایجاد زیرساخت های مطالبه گری ، آموزش ، فرهنگسازی و حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر تاکید نمود .