جذب بیش از ۴ هزار مشترک جدید گاز در گیلان
جذب بیش از ۴ هزار مشترک جدید گاز در گیلان
هم اکنون بیش از یک میلیون و 122 هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی در استان هستند

گیرا آنلاین-  شرکت گاز استان گیلان علیرغم تمرکز بر کیفی سازی و افزایش تنوع خدمات قابل ارائه به مشترکین، با تمام توان نسبت به جذب مشترکین جدید تلاش می نماید.

 حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده، در آبان ماه امسال بیش از ۴ هزار متقاضی، مشترک گاز طبیعی شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است که نشان از توجه این شرکت به بهره مند شدن همه مناطق واجدالشرایط از نعمت گاز طبیعی می باشد.

اکبر با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک میلیون و ۱۲۲ هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی در استان هستند، گفت: در حال حاضر همه شهرها و ۲ هزار و ۵۷ روستا  معادل ۹۵ و نیم درصد خانوارهای روستایی استان، بهره‌مند از گاز می باشند.

وی با اشاره به افزایش قابل توجه تعداد مشترکین گاز طبیعی از ابتدای دولت یازدهم بیان کرد: با افزایش تعداد مشترکین، توجه و بازرسی بیش از پیش ایستگاه ها و تاسیسات گاز برای به حداقل رساندن خسارات و قطعی ها و افزایش پایداری جریان گاز امری ضروری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه از همه مشترکین گرامی به ویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا با رعایت نکات ایمنی از قبیل سرویس و تعمیر وسایل گرمایشی، بررسی باز بودن خروجی دودکش ها و نصب کلاهک H و همچنین مصرف بهینه گاز طبیعی، زمستان امسال را در کنار خانواده در آرامش سپری نمایند.