تکمیل ظرفیت ثبت نام مسکن ملی گیلان در نیم ساعت
تکمیل ظرفیت ثبت نام مسکن ملی گیلان در نیم ساعت
بنده چون خانه ندارم، دو ماه منتظر ثبت نام این طرح بودم و تمامی مدارک را هم تکمیل کرده بودم. مگر با این وضعیت پهنای باند، چند نفر می توانند در عرض نیم ساعت ثبت نام کنند که نیم ساعته کل استان پر شد؟ من با سایر افراد هم صحبت کردم و همه نسبت به این وضعیت معترض بودند.

چندی پیش بود که مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با اعلام آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن گفت: از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ بیست و سوم آذرماه ۹۸ ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در گیلان آغاز می شود و هم استانی ها واجد شرایط می توانند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه بیست و پنجم آذر ۹۸ در این طرح ثبت نام کنند.

طرح اقدام ملی مسکن طرحی است که به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است که سهمیه استان گیلان در مرحله اول ثبت نام ۱۲۴۰ واحد می باشد که از این مجموع ۵۰۰ واحد در رشت، ۲۵۰ واحد در بندر انزلی و ۴۹۰ واحد نیز در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت راشامل می شود. همچنین مبلغ تسهیلات این طرح بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال بوده که با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۱۲ ساله در نظر گرفته شده است.

در گیلان اما گویا ثبت نام طرح ملی مسکن سرنوشتی عجیب پیدا کرده است چرا که یکی از مخاطبین  می گوید: علیرغم اطلاع رسانی قبلی مسئولان مبنی بر آغاز ثبت نام طرح ملی مسکن در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه، بنده ساعت ۱۰:۳۰ به سایت مراجعه کردم که در کمال ناباوری با پیام سایت مبنی بر پر شدن ظرفیت مواجه شدم!

وی با بیان اینکه متقاضیان تنها می توانستند در یکی دو شهر کم جمعیت مانند تولم شهر ثبت نام کنند، افزود: تمام گیلان پر شده بود! چگونه در عرض نیم ساعت تمام ظرفیت استان پر می شود؟

این متقاضی مسکن ادامه داد: بنده چون خانه ندارم، دو ماه منتظر ثبت نام این طرح بودم و تمامی مدارک را هم تکمیل کرده بودم. مگر با این وضعیت پهنای باند، چند نفر می توانند در عرض نیم ساعت ثبت نام کنند؟ من با سایر افراد هم صحبت کردم و همه نسبت به این وضعیت معترض بودند. /خزرآنلاین