تکریم و معارفه سرپرست اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان+عکس
تکریم و معارفه سرپرست اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان+عکس
کوچک پور سرپرست جدید بازرسی مخابرات منطقه گیلان در پایان مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حاضران در جلسه گفت : امیدوارم با تعامل و همراهی بیشتر بتوانم ماموریت سازمان که رضایت مردم و مشتریان می باشد را به خوبی محقق سازیم.

گیرا آنلاین-  آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان با حضور مهندس رضوانی مشاور مدیر عامل و مدیر کل دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران ، مدیر مخابرات منطقه گیلان ، معاونین ، مدیران و جمعی از رؤسای ادارات ستادی بصورت آنلاین در سالن ویدئو کنفراس ساختمان مرکزی مخابرات برگزار و صادق کوچک پور بعنوان سرپرست جدید اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان معرفی شد.

در این مراسم از زحمات چندین ساله مهندس وحید حسابی راسخ بعنوان سرپرست سابق اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان و همچنین بهمن زیرک پرکاری جانشین ایشان تقدیر و تشکر ویژه بعمل آمد .

در این نشست رضوانی مشاور مدیرعامل و مدیرکل بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با بیان شعار نظارت فراگیر در اداره کل بازرسی مخابرات ایران افزود : امیدواریم با همدلی و همیاری تمامی مسئولین و کارکنان مخابرات منطقه گیلان و با اقدامات پیشگیرانه از بروز مشکلات در سازمان جلوگیری و اهداف مخابرات محقق شود.

رضوانی همچنین برای سرپرست جدید اداره بازرسی مخابرات منطقه گیلان اظهار امیدواری کرد که با اتکال به ذات لاینتاهی خداوند و با همکاری و همراهی سایر مدیران و کارکنان در تحقق اهداف شرکت موفق و پیروز باشد.

پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان نیز در این آیین در خصوص اهمیت و جایگاه اداره بازرسی سخنانی را بیان کرد و در ادامه گزارشی از عملکرد مخابرات منطقه در شاخص های مختلف را ارائه داد. کوچک پور سرپرست جدید بازرسی مخابرات منطقه گیلان در پایان مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حاضران در جلسه گفت : امیدوارم با تعامل و همراهی بیشتر بتوانم ماموریت سازمان که رضایت مردم و مشتریان می باشد را به خوبی محقق سازیم.