توسعه فضای ورزشی با تقویت زیرساخت‌ها در محلات
توسعه فضای ورزشی با تقویت زیرساخت‌ها در محلات
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزشی در محلات رشت تقویت شود، گفت: پارک‌های سطح شهر رشت از ظرفیت مناسبی در این حوزه برخوردار هستند و باید با تقویت زیرساخت‌ها در سطح پارک‌ها بالاخص محلات کم برخوردار و حاشیه‌نشین رشت، فضای ورزشی را توسعه و تقویت کنیم.

گیرا آنلاین- محمدحسین واثق کارگرنیا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزش همگانی باید در رشت تقویت و توسعه پیدا کند، اظهار کرد: برای حفظ سلامت جامعه باید در حوزه ورزش بالاخص ورزش همگانی سرمایه‌گذاری شود و شهرداری رشت می‌تواند با ایجاد فضای مناسب در پارک‌ها و فضای سبز شهر به این مهم بپردازد. 

وی با بیان اینکه نباید تمامی نگاه‌های حمایتی فقط معطوف به یک رشته ورزشی خاص باشد، افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت بر اساس وظیفه ذاتی خود باید به این موضوع توجه داشته باشد. 

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزشی در محلات رشت تقویت شود، تصریح کرد: پارک‌های سطح شهر رشت از ظرفیت مناسبی در این حوزه برخوردار هستند و باید با تقویت زیرساخت‌ها در سطح پارک‌ها بالاخص محلات کم برخوردار و حاشیه‌نشین رشت، فضای ورزشی را توسعه و تقویت کنیم. 

کارگرنیا با تاکید به اینکه هزینه‌های سالن‌های ورزشی بسیار بالا است، گفت: استفاده از سالن‌های ورزشی برای تمامی خانوادها مقدور نیست و باید با تقویت ورزش در محلات سطح رشت بکوشیم تا فضای ورزشی مورد نیاز برای تمامی اقشار قابل دسترسی باشد. 

وی با تاکید به اینکه با احداث زمین‌های ورزشی در محلات به پویایی ورزش در محلات رشت کمک کنیم، گفت: استفاده از زمین‌های ورزشی متعلق به شهرداری رشت باید با کمترین هزینه و برای همگان مقدور باشد. 

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس