توزیع ۱۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی میان نانوایی های شهرستان رشت
توزیع ۱۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی میان نانوایی های شهرستان رشت
3 نفر از نانوایان شهرستان رشت در راستای خدمتگزاری به مردم، جان خویش را بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست دادند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت از توزیع ۱۰۰۰ بسته ی اقلام بهداشتی بین نانوایی های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ سیده زهرا میراعلمی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رشت که با محوریت آرد و نان برگزار شد با تاکید به لزوم استمرار نظارت بر روند کار نانوایان از سوی دستگاه های مرتبط، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر روند کنترل شیوع بیماری کرونا با تلاش همگان، نزولی شده، اما همچنان برای جلوگیری از بازگشت بحران، مسائلی چون ضدعفونی و گندزدایی خودروهای حمل آرد، سیلوها و ماشین آلات نانوایی، باید با جدیت ادامه داشته باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان رشت ادامه داد: با همت و همکاری پویش جوانان رشت، تعداد هزار بسته بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی بین نانوایان شهرستان رشت توزیع شد.

وی بر لزوم به کارگیری حداکثر توان جهت مبارزه با ویروس کرونا و تلاش مضاعف برای قطع زنجیره انتقال آن، تاکیدکرد وافزود: با توجه به لزوم اقدامات بهداشتی، بسته هایی حاوی محلول های ضدعفونی و ماسک، در اختیار ۴۴ تعاونی روستایی شهرستان قرار گیرد.

میراعلمی با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا در خصوص لزوم تجهیز نانوائی ها به دستگاه کارتخوان و کاهش تماس نانوایان با پول نقد، گفت: با توجه به اینکه وجوه نقد می تواند یکی از بزرگترین عوامل انتقال ویروس باشند، لذا باید با همکاری بانک های عامل، شرایطی ایجاد شود تا کلیه نانوایی های شهرستان رشت به دستگاه کارتخوان مجهز شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت با بیان اینکه باید قدردان خدمات  و زحمات نانوایان شهرستان رشت باشیم که علی رغم بیماری کرونا در راستای خدمات رسانی و تهیه قوت غالب مردم، جان خود را در معرض خطر قرار دادند، افزود: ۳ نفر از نانوایان شهرستان رشت در راستای خدمتگزاری به مردم، جان خویش را بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست دادند.